Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

reeks 59

Gestart door railman56, 05 februari 2007, 21:36:36 PM

Anarchy

Btw, ik dacht dat de prijs in de winkel wel iets lager lag hoor. Was dat niet 239 of 249 euro? In ieder geval lijkt die ebay prijs zwaar overdreven.

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Btw, ik dacht dat de prijs in de winkel wel iets lager lag hoor. Was dat niet 239 of 249 euro? In ieder geval lijkt die ebay prijs zwaar overdreven.



Denk het niet, ik ken iemand die hem ook in de winkel had gekocht voor 28x (het laatste cijfer ken ik niet), dus die 289 zal de offici?le prijs zijn zeker?
Spoorse groeten
Dimitri

ems

Ziet er wel redelijk uit die loc, maar die prijs is toch h?lemaal NIET in verhouding! Ik snap dus echt niet waarom deze loc dik 250 euro moet kosten. Is er iemand die mij dat uit kan leggen?

Misschien ook wel beter deze absurde prijzen. Als VBV/LSM ooit nog eens met de reeks 59 zouden komen, met de kwaliteit en prijs zoals nu de reeks 60 wordt geleverd, dan weet ik zeker dat dat een succes wordt!!
Groet, Edwin

doomslu

citaat:
Geplaatst door 55erke


Hoy
Ziet er mij redelijk mooi uit. Iedmand betere foto's?
Heeft die dezelfde motor als de 5907?  

Groetjes
Johan



In MSM 86 staan een paar foto's van het model. Het is wel nog een paar weekjes geduld hebben.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

citaat:
Geplaatst door ems

Ziet er wel redelijk uit die loc, maar die prijs is toch h?lemaal NIET in verhouding! Ik snap dus echt niet waarom deze loc dik 250 euro moet kosten. Is er iemand die mij dat uit kan leggen?

Misschien ook wel beter deze absurde prijzen. Als VBV/LSM ooit nog eens met de reeks 59 zouden komen, met de kwaliteit en prijs zoals nu de reeks 60 wordt geleverd, dan weet ik zeker dat dat een succes wordt!!



Inderdaad, hoe graag ik die loc ook wil, deze prijs is gewoon te hoog.

Sicco

Een nog steeds erg klein, maar net wat beter fotootje gevonden:
http://www.mbs-l.com/images/938%20M%E4rklin%20SNCB%20BB%205933%2037274.JPG

Het blijft vreemd dan nog geen van de winkeliers dit model met een goede foto aankondigt. Alsof men het niet w?l verkopen [:D]

groeten Sicco

C-rail

Ik ken iemand die hem gekocht heeft en heb die loc dan ook gezien, knap, maar het groen van het dak is lichter dan dat van op de flanken.
En de lantaarnhouders (of hoe zoiets heet) zijn van een zeer lichtgroen.

Wat wel super is, is dat de knaloranje marklin-led's nu een warmwitte gloed gekregen hebben, vergelijkbaar met deze van LS.

De prijs is wel veeeeeel te hoog, want de enige digitale functies die hij heeft zijn de signaalhoorn, rangeer, verlichting.

Groeten,
C?dric

trainfreak

Gisteren heb ik de kans gekregen om alle 59'ers van Marklin te fotograferen.
Commentaren zijn altijd welkom.
(Het decor is wel niet super, maar anders kreeg ik ze nooit naast elkaar)








Spoorse groeten
Dimitri

Artologic

Ah trainfreak,

Ik zie dat de gelijkstroom toch nog voor iets dienst heeft gedaan in de club, namelijk opstelspoor voor een fotoshoot :-). Mooi werk!!!

Mvg
 

theedooz

Mooi ding, maar veel te duur! En geen Trix, dus ik heb er niets aan.
Gelukkig had ik deze (exact dit nummer) al zelf gemaakt uit een Trix 201 (met dichte wielen welteverstaan)
 

prulleman

Ik vind de prijs ook wel buitensporig[B)] spijtig. Moest ie bijvoorbeeld 150 kosten, ik nam hem direct. waarom moet ie duurder zijn dan een LSM? Dit ga ik niet betalen, zeker niet voor iets met zo een krakkemikkige aandrijving uit de jaren stillekes[xx(]

Anarchy

Nog eentje

http://www.vanbiervliet.com/foto/5933-04.JPG

*edit* Ziet er z??r mooi uit, enkel spijtig van de spaakwielen.

btw, prijs ligt wel zo'n 50 euro lager dan de eerder genoemde 289 hier.

ems

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Gisteren heb ik de kans gekregen om alle 59'ers van Marklin te fotograferen.
Commentaren zijn altijd welkom.
(Het decor is wel niet super, maar anders kreeg ik ze nooit naast elkaar)


Dit zijn wel betere foto's! Maar zitten die luchtslangen niet veel te laag? De lantaarnhouders zijn idd wel erg licht van kleur, maar dat is met een likje verf op te lossen.
Jammer dat M?rklin er zo'n exclusief en duur model van maakt (en niet in gelijkstroom), want er is volgens mij voldoende markt voor de gele versie...
Groet, Edwin