Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

M6 rijtuigen van LSModels

Gestart door egwinds, 28 januari 2007, 20:55:09 PM

PeterBrz

Oei dan moeten ze zelfs nog grotendeels getekend worden!? [:0]

BD1701

Inderdaad klopt, ik heb dit ook vernomen van mijn winkelier, dat ze naar TW Hasselt getrokken zijn vorige week. Dus dat betekend dat ze weldegelijk met de M6-rijtuigen bezig zijn. Maar het zal dus nog wel even duren vooraleer ze op de markt zijn. Maar het zal ongetwijfeld dan ook weer een super model gaan worden, zoals we gewoon zijn van LS-Models, dus voor mij is het zeker en vast het wachten waart.
 

Jurgen

En dan te bedenken dat ze dit al 2 jaar aankondigen. [V]

Ik had toch liever de modellen van HobbyTrade gehad. Nu mogen ze dus bewijzen dat ze het zelf beter kunnen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

citaat:
In een ander draadje werd al vermeld dat deze rijtuigen uiteindelijk niet zouden komen bij Hobby Trade tenzij ze van ieder rijtuig 250 stuks zouden kunnen produceren.

Ik vrees dus dat er ook niets van in huis zal komen. Spijtig, maar het is nu eenmaal zo


En waarom niet?? Als er voor Luxemburg wel modellen gemaakt kunnen worden, waarom zou het dan voor Belgie niet haalbaar zijn???
Of moet het pers? LSM zijn. Ik vind dat zolang het een perfekt model is maakt het niet uit van welk merk (wel de prijs nat.)
Met vriendelijke groeten
Peter

itchy

Update op de site van LSM... wie zal eerst zijn?...

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

daniel


Driesel

Aha, mooi, zeer mooi Daniel, je hebt zelfs de kleine raampjes dicht gemaakt!
En heb je de ramen aan de andere zijde ook aangepast?[;)]

Ook de decals (zelfgemaakt?) zijn mooi aangebracht.

Proficiat

Dries