Van Biervliet Reeks 55

Gestart door Anarchy, 28 januari 2007, 18:12:16 PM

13erke

Is het eigelijk mogelijk om een met een mobile station een dcc esu decoder( vb standaard geluidsdecoder mehano) te sturen met een mobile station , ik bedoel om 8 functies aan te sturen ipv 4?
Want in een esu decoder zitten standaard meer geluiden in dan voor 4 functies.

Anarchy

Thalysken,

Ik heb een foto gemaakt van de cabineverlichting. Deze is heel mooi. De cabine wordt verlicht d.m.v. een LED. Deze is nauwelijks zichtbaar en verlicht de cabine mooi. Zeker in het donker is het effect nog mooier [:D]


Break302

citaat:
Geplaatst door 13erke

Is het eigelijk mogelijk om een met een mobile station een dcc esu decoder( vb standaard geluidsdecoder mehano) te sturen met een mobile station , ik bedoel om 8 functies aan te sturen ipv 4?
Want in een esu decoder zitten standaard meer geluiden in dan voor 4 functies.


Dat mag geen enkel probleem geven, want de Loksound is geen DCC maar een Multi protokol decoder zoals ze dat noemen.

Jos

TrainTechnology

citaat:
Geplaatst door Break302

citaat:
Geplaatst door 13erke

Is het eigelijk mogelijk om een met een mobile station een dcc esu decoder( vb standaard geluidsdecoder mehano) te sturen met een mobile station , ik bedoel om 8 functies aan te sturen ipv 4?
Want in een esu decoder zitten standaard meer geluiden in dan voor 4 functies.


Dat mag geen enkel probleem geven, want de Loksound is geen DCC maar een Multi protokol decoder zoals ze dat noemen.

Jos



Je kunt die aansturen, maar dat gebeurt via het Motorola protocol. Je hebt dus maar 4 functies ter beschikking, tenzij je ook het 2e adres gaat gebruiken. In dat geval heb je er 8.

Mattias

dgrr57

ik was nog een ding vergeten [:)]
De 5533 is zijn PZB90 'kwijt'.



foto genomen op 22 april 2007 (niet door mij)

Zo kan Van Biervliet  een bijkomende reeks laten maken [:D][:D][:D][:D][:D]

C.B.

De PZB is volledig uitgebouwd in alle HLD's 55 die ermee voorzien waren. (dus geen opschriften PZB 90 meer op de loc's)
De 55'en mogen enkel nog rijden naar Sloe, Rotterdam Waalhaven (ATB) en Aachen West (zonder PZB toelating.)

De toestellen gaan naar de HLD 77/78.
Groetjes.
Claudio.

55erke


Hoy
Ik heb de mijne ook.




Groeten
Johan

Anarchy

Johan, is dat al je nieuwe baan?

55erke


Hoy
Ja hoor en er wort volop aan gewerkt[;)]

Groeten
Johan

ERVIN

citaat:
Geplaatst door 55erke


Hoy
Ja hoor en er wort volop aan gewerkt[;)]

Groeten
Johan



Wij willen foto's, wij willen foto's!!![:p]

factageklerk

[:D][:p][:p][:p][}:)]foei jongens mij zo laten kwijlen ik kan de mijne pas volgende week afhalen[:D][:D][:D]
 

55erke

[/quote]

Wij willen foto's, wij willen foto's!!![:p]
[/quote]


Binnekort , nog een beetje geduld[;)]

morris

Ook ik heb mijn 55 opgehaald dit weekend.

Ik heb echter een probleem met een deel van de geluiden: op adres 55 werken er 4, op adres 56 ook, de resterende krijg ik niet te horen.

Volgens de handleiding van mijn Intellibox kan ik de functies F5 tem F8 (de andere geluiden dus) aanspreken door op #loc en dan respectievelijk F5 tem F8 te drukken. Dit werkt niet bij mij, iemand een tip ?

Bedankt,

Yves

Anarchy

Morris, niet alle functies zijn geluiden h

morris

Klopt, maar sommige functies van F5 t.e.m. F8 zijn wel geluiden, en die doen het niet.

Ik slaag er dus blijkbaar niet in F5 tem F8 op te roepen met mijn IB.