Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

nieuw lsmodels

Gestart door thalysken, 28 januari 2007, 13:27:39 PM

thalysken

Beste modelspoorvrienden,

Hier zijn de nieuwigheden van lsm die in de toekomst zullen komen:
url="http://www.lsmodels.com/LS/Pages/General_N/Folder%202007-2008_N.htm"2007/2008 lsmodels/url
Hier staan onderandere ook de M6 rijtuigen die zullen gemaakt worden.:p:p:p

Jurgen

De M6 is nog maar in project h?. Ze worden nog niet gemaakt.
Bij de productielijst van Belgische modellen staat ook al h??l lang het 1 en ander in project, maar veel heb ik nog niet gezien daarvan. Eerst zien en dan geloven zeg ik altijd. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

vervangt deze catalogus de vorige van 2006/2007 ?

Hopelijk niet want de I1 en I2 zitten op mijn lijstje [:)]

Maar ja, ik zal nog moeilijker moeten worden met mijn keuzes, want ik geef nu al het budget uit van 2008....[:(][:(][:(][:(]


thalysken

Beste dgrr57,

De pagina met de projecten van 2006/2007 bestaat nog.
Kijk maar hier: 2006/2007 lsmodels

Vriendelijke groeten,
Thijs

SuSke

Die nieuwe ICR's staan me wel aan,vooral dan die bordeau/gele reeks
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

5307

gingen er geen M6'en uitkomen in schaal N (gezien in een franstalige msm dees vrijdag in de club[:p])

Jean


In deze folder heeft de DE-4 zeker mijn aandacht getrokken, maar als ik het goed heb begrepen zal die een stuk prijziger zijn dan die van Trix of Roco...
Ik ben wel benieuwd naar een vergelijkende test van deze drie t.z.t.

Jean

GeM

Spijtig dat het project 'reeks 82' is afgevoerd, het staat niet mee in de nieuwe catalogus
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

diesels

citaat:
Geplaatst door GeM

Spijtig dat het project 'reeks 82' is afgevoerd, het staat niet mee in de nieuwe catalogus


En hoe kom je aan die gevolgtrekking? Er staat toch luid en duidelijk op de site dat de folder een supplement is. Anders kunnen we ook concluderen dat de reeks 15, reeks 18, rijtuigen I2, SNCF AGC, Caravelle, staalwagens, gaswagens, containerwagens, etc. zijn afgevoerd....

GeM

Overgelezen blijkbaar, sorry [:I]
Ik hoop het ten zeerste, hij staat bovenaan mijn verlanglijstje!
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

janjozef

ze moeten niet te snel zijn met aanvoer van nieuw materieel, mijn geldaanvoer stokt namelijk ook af en toe

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

mini-bs

citaat:
Geplaatst door GeM

Ik hoop het ten zeerste, hij staat bovenaan mijn verlanglijstje!


I go along  with you !
 

boke

Hallo allemaal,

Lsmodels kondigd een totaal vernieuwde site aan in de loop van februari! Nog 11 maanden geduld dus... [:I][;)]


loebaske

Van mij hoef het allemaal niet meer aangekondigd te worden, als het maar geleverd geraakt...en liefst nog maaaaaaanden uitstellen, want ze groeien niet aan den boom [:D][:D][:D]

Gert1

citaat:
Geplaatst door boke

Lsmodels kondigd een totaal vernieuwde site aan in de loop van februari!


Maar ondertussen maak ik me toch wel wat zorgen. De laatste update is van 31 december vorig jaar en die update was ook al summier.
Is er bij jullie in Belgi? niet iemand die wat dichter op het vuur zit en derhalve weet of men binnenkort eindelijk eens nieuwe infomatie plaatst?

Hier in Nederland is de enige manier om te weten of bepaalde modellen verschenen zijn, de websites van bepaalde modelspoorwinkels in de gaten houden. Maar helaas zijn die sites ook niet altijd even betrouwbaar...

LS Models maakt in mijn ogen werkelijk voortreffelijke modellen, maar de informatievoorziening naar klanten toe laat toch echt te wensen over.

mvg,
Gert