Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

terug van weg geweest

Gestart door factageklerk, 20 januari 2007, 16:32:45 PM

factageklerk

Eindelijk kan ik terug inloggen op het forum. Ongeveer een 2/3 tal weken geleden was mijn pc gecrasht en heeft men alles moeten herinstaleren en zijn er gegevens verloren gegaan. Ik had mijn wachtwoord opgeslagen zodat ik het telkens niet meer hoefde in te typen en natuurlijk was ik zo dom geweest van nergens dat wachtwoord op te schrijven. Met als gevolg dat ik geen reactie's kon posten op het forum omdat ik voor het inloggen m'n wachtwoord vergeten was. Nu herinner ik mij terug. Dus Tony,Nico mijn probleem is opgelost.:I:I:I
 

Havoc

Dat is een probleem. Wat je kan doen, is een lijstje maken met al je belangrijke paswoorden, en die op een usb-stick zetten. Er bestaan usb-sticks die dat met een paswoord beveiligen, zodat als je die mocht verliezen niet iedereen je paswoord kent.

Zelf gebruik ik 1 paswoord voor alle forums. Je moet dat regelmatig wel ergens invullen, en zo vergeet je dat niet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Havoc

Dat is een probleem. Wat je kan doen, is een lijstje maken met al je belangrijke paswoorden, en die op een usb-stick zetten. Er bestaan usb-sticks die dat met een paswoord beveiligen, zodat als je die mocht verliezen niet iedereen je paswoord kent.

Zelf gebruik ik 1 paswoord voor alle forums. Je moet dat regelmatig wel ergens invullen, en zo vergeet je dat niet.



Ik heb ook voor al mijn forums hetzelfde wachtwoord.

Er bestaan zelfs al USB sticks die je kan beveligen zonder paswoord, gewoon met je vinger. Ze slaan je vingerafdruk op zodat niemand aan de gegevens kan.
Spoorse groeten
Dimitri

Gerolf

@ factageklerk: goed dat je terug hier bent [;)]
Dat mensen voor diverse fora hetzelfde paswoord gebruiken is begrijpelijk, maar dit zou ik toch niet rondbazuinen, hoor ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Enkel voor forums h? Gerolf. Ik vind een forum niet zo belangrijk als een bankrekening of de toegang tot mijn pc.
Met vakantie voor onbepaalde duur.