Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Modelbouwbeurs Genk

Gestart door Koen, 30 november 2025, 17:54:13 PM

anne w

Ik heb geen ander antwoord van Ronald verwacht, maar wel gehoopt.

Het is nu eenmaal veel makkelijker om dieren te vangen met iets zoets dan met iets zuurs.

Nou maar hopen dat hij flink wat meer kan bouwen, want de tijd die hij besteedt aan 2.439 bijdragen hier en meer dan 18.500 op een bekend Nederlands forum moet wel te koste zijn gegaan van zijn creatieve bezigheden.

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.

Ronald

Je bent een vervelend mannetje. Maar dat wist je wss al wel. Ga jij maar lekker met je dinosaurus spelen, dat past beter bij je.

Sicco

Acht pagina's geruzie en vaag gedoe over.... ja over wat eigenlijk? Het begin met ervaringen over Genk. Het enige wat ik ervan meegekregen heb is dat er in elk geval over wordt nagepraat...

Twee Nederlanders op een gewoonlijk al bijzonder zuur Belgisch forum menen elkaar met persoonlijke aanvallen de tent uit te moeten vechten.

Het is bijna Kerstmis 2025

Is dít dan het dieptepunt, vraag ik me maar weer eens af

zucht

Boemeltrein

Voila, voor de grap gekregen van mijn dochter. Wat kerstsfeer brengen, model correct volgens fantasie, loepzuivere opschriften met sound en licht, het living-diorama is finescale en uitgeroepen als winnende inzending door de Kerstman omdat ieder en elk met de knopjes mag spelen ;D vrede voor iedereen en véééél treinplezier
Vivez le jour, Dormez la nuit, Voyagez en Wagons-Lits.
You can't buy happiness but you can buy model trains and that's pretty close.

Rochevalien

Ik lees nu al 6 pagina's over de beurs in Genk,.... Dan de eindeloze discussie wat betreft de kwaliteit.....

Dus op een forum mag er volgens jou NIET  gediscussieerd worden ?  of toch geen 6 ,of 8 paginas lang . Je HOEFT dat niet allemaal te lezen hoor , gewoon doorscrollen naar beneden kan ook . ;)

doomslu

Misschien toch beter het onderwerp hier afsluiten, we zijn ondertussen ver afgegleden van het onderwerp.

Laat ons uitkijken naar de expo's (*) in het nieuwe jaar...

(*) Ik hou niet van het woord 'beurs', want dat doet vermoeden dat we deze evenementen enkel bezoeken om dingen te kopen, terwijl het hoofddoel toch wel het bewonderen van de mooie modelspoorwegen is. Toch?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald

Citaat van: Sicco op 10 december 2025, 08:22:22 AMTwee Nederlanders op een gewoonlijk al bijzonder zuur Belgisch forum menen elkaar met persoonlijke aanvallen de tent uit te moeten vechten.

zucht

Sicco, ik wilde dat zeker niet zo en ik weet dat ik eigenlijk niet moet reageren. Maar als er onwaarheden langs komen doe ik dat toch maar even. Kom een keer babbelen bij mij als ik op een tentoonstelling sta en je zult zien dat ik best aardig ben ;) krijg je er ook nog een bak koffie bij ook als je wilt :)

Allemaal fijne dagen!

@Luc; eens :)

SuSke

Citaat van: doomslu op 10 december 2025, 10:04:07 AMLaat ons uitkijken naar de expo's (*) in het nieuwe jaar...

(*) Ik hou niet van het woord 'beurs', want dat doet vermoeden dat we deze evenementen enkel bezoeken om dingen te kopen, terwijl het hoofddoel toch wel het bewonderen van de mooie modelspoorwegen is. Toch?

Laat ons die dan ook promoten zodat ook tentonstellingen zonder verkoop aan hun aantal bezoekers geraken.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Citaat van: Martin Welberg op 08 december 2025, 17:24:59 PMEh, Dirk?  ;)

Vanwege deze

CiteerIk kom kijken en genieten, maat tja, wie ben ik ??