Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Piko H0-news 2007 as Scan

Gestart door Ralf Wittkamp, 30 december 2006, 18:20:39 PM

Ralf Wittkamp

Hello.
Here the link to my report in Drehscheibe-online. In that report there are the links to the scans from every page of the Piko H0-news 2007.

http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?10,3191829

greetings
Ralf Wittkamp
 

Jean

Er zit een nieuwe uitvoering van de Hondekop bij, ik geloof een 'bloedneus' versie, tijdperk 3

groet,
Jean

Kedeng Kedeng

& een stoomlocomotief 71 van de NMBS,
Ik hoop dat de kleur anders is want dat groen vind ik wat donker.
Of was dat in het echt ook zo?

Tom

Die 71 valt wel goed mee van prijs, dit zou wel eens mijn eerste stoomloc kunnen worden. [:p]
Tom

guy holbrecht

De foto van de Belgische versie lijkt mij met de computer ingekleurd. Het zal wellicht afwachten worden wat de uiteindelijke kleurstelling zal zijn. Positief is alvast dat er een Belgische versie komt. Ik heb momenteel de Franse zwarte versie bij mij thuis en die machine rijdt perfect. Ook de maatvoering is quasi perfect.

Groeten,
Guy

marctje

ik heb vandaag vernomen dat de belgische versie vanaf 15 januari geleverd zou worden en dat deze in 2 versie's groen en 1 versie beige (nord-belge) zou komen
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Anarchy

Is die wat mooi afgewerkt Guy?

guy holbrecht

Jeroen,

Het is een vrij simpele machine, zonder al te veel tierlantijntjes. Maar naar de info die ik ondertussen bijeengesprokkeld heb, was dit in realiteit ook een vrij simpele machine.  

Groeten,
Guy

guy holbrecht

Marc,

Volgende de gegevens van Phil Dambly ('Vapeur en Belgique' en 'Onze onvergetelijke stomers')bestaat er geen beige versie voor de Nord Belge. De kleurstelling bij deze maatschappij hing af van het gebruik van de locomotief. Een reizigerstreinlocmotief had andere kleuren dan een goederentreinlocomotief. Bovendien werd er ook nog eens een verschil gemaakt in locomotieven met tender en tenderlocomotieven. Over alle mogelijke Belgische versies van deze loc komt echter nog een bijdrage in ??n van de volgende MSM-en. Het opzoekwerk daaromtrent is bijna afgerond.

Groeten,
Guy

janjozef

Allee een ding is zeker elke redelijk juiste belgische versie zal voor mij zijn

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem