Nieuws:

Nu in MSM 263 TEST: Bar-Bistro-rijtuig L.S.Models | Roco-set met drie NMBS goederenwagens | PIKO NS 652 'Bakkie' | Exact-Train stortwagen Type 1215B0

Hoofdmenu

Fremo naar Belgisch voorbeeld?

Gestart door MarijnMSM, 11 november 2024, 09:07:40 AM

dwizeno

Ik ben dolblij te lezen dat er toch nog iemand interesse heeft in FREMO. Gezien het aantal leden toch echt wel een concept  wat lijkt te werken. Misschien, als smaakmaker, eens een FREMO meeting hosten tijdens de volgende MSM beurs.

Ik zou er geen probleem mee hebben om Duits materieel toe te laten op een Belgische bijeenkomsten. Zelf zou ik vooral/eerder inzetten op een Belgisch gericht landschap/architectuur en bedrijf. Zo zal het makkelijker zijn mensen aan te trekken.

Ikzelf ben ook FREMO lid maar niet aktief,   vooral bij gebrek aan dichter-bij-huis bijeenkomsten. Daarenboven ben ik vooral N-spoorder,maar krijg meer en meer zin om zelfbouw te proberen. Ik twijfel daarin nog tussen spoor 1 of O

mark7758

Kom naar Genk. (Stand A10 en A11 zijn allebei bij HO-Modul aangesloten en doen op een bepaalde manier aan FREMO)
Tot Dan.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Herwig

Fremo ( Modul-H0-Rail )
Wel beetje lastig om volgen.
Het bericht hierboven, van deze ochtend, volgt blijkbaar op een bericht van Klaas ZV, van bijna 'n jaar geleden ...

't Zou kunnen dat het mogelijk hiermee te maken heeft:    https://forum.modelspoormagazine.be/index.php?msg=524389