Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Te Koop: Märklin 47135, Sgns wagon NSR nieuw in de verpakking

Gestart door svvander, 01 augustus 2024, 17:56:31 PM

svvander

Märklin 47135 Sgns container wagon met 40 voet container NSR zoals gebruikt bij Lineas.
Periode VI. Nieuw in de ongeopende verpakking. Reden verkoop: stopzetting hobby.

Afhalen geniet voorkeur, vesturen kan maar op kost van de koper en op eigen risico.




Vraagprijs €62
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

mardig23

Wegens stopzetting Hobby? :o  :'(

Das niet zo'n goed nieuws...
En de locloods?

Mvg Karl

svvander

#2
Citaat van: mardig23 op 02 augustus 2024, 11:01:18 AMWegens stopzetting Hobby? :o  :'(

Das niet zo'n goed nieuws...
En de locloods?


Goh, niet zo een goed nieuws... dat weet ik zo nog niet. Er is meer in het leven dan hobby's (andere hobby's  ::)  ;D )

De Locloods was/is meer dan ik alleen he. De mannen die het nu runnen zijn vermoedelijk nog meer capabel, beter en verstandiger als ik om de boel draaiende te houden. Ben heel blij dat ik iets opgestart heb dat vorm begon te krijgen en ben er ook zeker van dat dit nog wel zal doorgroeien. Maar dan zonder mij.
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Stieven76

Maar zo ineens al je modelspoor gerief verkopen? Ga je daar geen spijt van krijgen?

svvander

Misschien wel, maar er is veel terug te kopen. Ik speelde trouwens ook al langer om eens iets anders te doen dan Belgisch H0, dus misschien ooit nog wel iets US 0 of Grieks Z of Hongaars spoor I  ::)  ;D  (Ik zeg maar wat). Maar nu, vandaag... ze stonden in hun doos in de kast.
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.