Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De beste wensen voor 2007

Gestart door eric, 17 december 2006, 18:45:55 PM

Havoc

All? ja dan, de beste wensen h?.

EDIT: toch precies een beetje teveel gedronken, zoveel fouten in een zinnetje...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

EricVW

Ook de beste wensen voor idereen,en ben blij dat het voorbij is

Eric Van Watermeulen
Goede webside, indien je  het niet meer ziet zitten, helpen ze er terugbovenop

tonycabus

Nu begint het weer...
Geluk maak je voor een groot deel zelf.
Ik wens jullie allemaal genoeg moed en sterkte om er het beste van te maken, op alle gebied.
Ik citeer een Waals forumlid:
"Probeer gewoon gelukkig te zijn, al was het maar om het goede voorbeeld te geven!"
Als dat niet mooi gezegd is....
O ja, onze Sylvie is weer terug uit het ziekenhuis.
Niks dodelijks, wel erg genoeg voor een week aan de zuurstof! Nu nog een hoop verdere onderzoeken..!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Arbeco

Jongens, ook namens mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, en dat jullie alle modelletjes maar mogen toekomen die jullie verlangen.....[;)]

Groeten van Lennart
Old diesels never die...

Gerolf

citaat:
Geplaatst door tonycabus
O ja, onze Sylvie is weer terug uit het ziekenhuis.
Niks dodelijks, wel erg genoeg voor een week aan de zuurstof! Nu nog een hoop verdere onderzoeken..!
Ohw? Tja man, ik hoop dat het goed komt. Een reden te meer om jouw een goed 2007 te wensen!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

voor Tony: heel veel beterschap voor uw Sylvie en voor U een goed jaar 2007


voor iedereen : de beste wensen voor 2007 laat het een vruchtbaar jaar zijn ![:D][;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

wisselstromer

voor iedereen het beste voor 2007
dat alle (modelbouw)dromen mogen uitkomen dit jaar

en een goede gezondheid voor jullie en jullie families

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

Tony, ook van mij en Jeannine onze allerbeste wensen en een goede gezondheid voor Sylvie en voor jezelf.
Hopelijk heb je evenveel steun aan al die wensen die, zoals Jeannine en ikzelf, via dit forum, maar ook via vele priv? mails, van de forumleden mochten ontvangen. Om het in een woord te zeggen: Het was en is "Hartverwarmend"

Voorts aan alle forumleden: Een prettig en gezond 2007, en mogen al uw grote en kleine wensen in vervulling gaan.
Met vriendelijke groeten
Peter

thalysken

Tony en Sylvie,

nog veel veel veel sterkte vanuit Oostende en dat jullie nog veel veel veel veel plezier mogen hebben in 2007.[;)]

GROETEN,
THIJS

Koen

@Tony,

Een gelukkig 2007 en veel sterkte en vooral een goede gezondheid voor jou en Sylvie!

mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

pabe

Beste collega's bouwers, verzamelaars en anderen...[}:)]

Ook van harte een spetterend 2007 toegewenst, met bovenal een goede gezondheid, niet teveel stress in deze drukke wereld, en natuurlijk ook wagons vol met treinplezier [:D]!!!

Paul [8D]

mini-bs

Beste spoorders,

allemaal ook van mij de beste wensen voor een fijn, gezond en productief 2007 !

Randy