Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Laatste post

Gestart door the_gold, 17 maart 2024, 22:00:37 PM

the_gold

Ik wil via deze weg iedereen bedanken voor de mooie jaren hier. Helaas is het forum niet meer wat het geweest is en is er weinig activiteit. Ik bezoek ik het forum dagelijks maar het voelt al enige tijd wat doelloos aan. Ik werp hiermee geen enkele steen naar iemand, dit is gewoon mijn persoonlijk gevoel. De laatste jaren zijn er al heel wat leden die afscheid genomen hebben, en ik heb het gevoel dat dit het geschikte moment is voor mij. Natuurlijk heb ik ook wat persoonlijke frustraties en redenen om deze keuze weloverwogen te nemen, deze doen er alvast niet meer toe.

Ik wens jullie veel plezier met het uitvoeren van jullie hobby. Misschien tot ooit!

Groeten

Koen

Dag Nicolas,

Spijtig dat je ons verlaat. In ieder geval veel succes met je hobby en hopelijk tot wederhoren.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

factageklerk

Citaat van: the_gold op 17 maart 2024, 22:00:37 PMIk wil via deze weg iedereen bedanken voor de mooie jaren hier. Helaas is het forum niet meer wat het geweest is en is er weinig activiteit. Ik bezoek ik het forum dagelijks maar het voelt al enige tijd wat doelloos aan. Ik werp hiermee geen enkele steen naar iemand, dit is gewoon mijn persoonlijk gevoel.

Ik wens jullie veel plezier met het uitvoeren van jullie hobby. Misschien tot ooit!

Groeten


Dat gevoel heb ik ook dat het niet meer is wat het ooit geweest was , waar is de tijd van forummeetings en dergelijke. Ik mis dat wel Anderzijds chapeau dat men zowel het forum als het magazine blijft verder zetten
 

Jurgen

Dagelijks bezoeken? Dat doe ik al jaren niet meer!

Ik ben ook een tijdje weg geweest van het forum, zonder dat te laten weten. 't Was een opluchting.
Na verloop van tijd werd ik toch weer wat nieuwsgierig en kwam ik af en toe eens piepen. De interesse werd weer wat aangewakkerd, maar ik kwam zeker niet meer dagelijks op het forum, eerder wekelijks.

Ik heb ook niet het gevoel dat ik veel mis wanneer ik eens meer dan een week niet online kom.

Vroeger las ik ook zo goed als alle draadjes, omdat het ook steeds interessant was. Tegenwoordig bepaal ik op basis van de titel of ik iets lees of niet. Heb ik tijd over, dan zal ik de overige (nieuwe) draadjes ook eens bekijken. Is er geen tijd, dan verdwijnen die voor mij in de vergetelheid.

Zo heb ik net het draadje van de MSM-actie 2024 eens doorgeworsteld. Wat een gezever allemaal en wat een tijdverspilling!

Maar bon, ik ben er nog en zal in de loop van de week nog wel eens terug komen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Er zijn er hier die al jaren afscheidnemen.....

oebr

blijkbaar voelt het voor sommige mensen als een verplichting om op deze website berichtjes te lezen en te posten. Hoeft niet hoor (denk ik).

Al bij al toont het gebrek aan inspiratie vooral aan hoe knap het is dat de redactieploeg van de MSM elke maand er in slaagt om een mooi en mooi gevuld magazine uit te geven.

 

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 april 2024, 20:01:57 PMEr zijn er hier die al jaren afscheidnemen.....

Je hoeft geen namen te noemen hoor Peter! ;D  ;D

 ;)

Metpetergaathetbeter

Anderzijds zijn de gangmakers van dit forum (min of meer)professioneel bezig met wat voor anderen een hobby is.....