Dinner trein

Gestart door Lijn50, 29 februari 2024, 18:32:11 PM

Lijn50

Hallo,
Een nieuwigheid op ons spoorwegnet :
https://dinnertrain.be/
Groetjes,
Philippe

factageklerk

Wie gaat de tractie verzekeren? welke rijtuigen Worden er ingezet?
 

yannickvw


janieburton

Ben gaan kijken naar de website en het is prijzig zo'n dinertje van 2 uur. ::)
 

rgp

Yep en de eerste rit is al afgeschaft !

Blijkt nogal op organisatorisch vlak chaotisch te zijn.

Liever naar Maldegem.

Roland

yannickvw

Citaat van: janieburton op 01 maart 2024, 19:39:20 PMBen gaan kijken naar de website en het is prijzig zo'n dinertje van 2 uur. ::)

Als je weet wat Infrabrol vraagt per treinkilometer  ;) anders geraken ze niet uit de kosten vrees ik.

janieburton

Citaat van: yannickvw op 01 maart 2024, 21:48:55 PM
Citaat van: janieburton op 01 maart 2024, 19:39:20 PMBen gaan kijken naar de website en het is prijzig zo'n dinertje van 2 uur. ::)

Als je weet wat Infrabrol vraagt per treinkilometer  ;) anders geraken ze niet uit de kosten vrees ik.

Dat begrijp ik.

Uit hoeveel wagons zal de trein worden samengesteld.

Vanaf 19 april gaan ze blijkbaar elk weekend een "avondmaal trein" organiseren en dit 2x per avond.

Sorry dat ik daar sceptisch tegenover sta maar aan die prijzen weet ik niet of ze elke avond 2 volgeboekte treinen zullen hebben en dit tot de 2de weekend van december.

Ik hoop voor hun dat het concept slaagt.

Ook raar dat men in het 1ste klas menu(€134,95) geen keuze heeft in het hoofdgerecht en dat je wel keuze hebt uit 3 opties in het  Classics menu(€124,95).

En blijkbaar moet je minimaal voor 2 personen reserveren.

Blijkbaar is de organisator een bedrijf uit Nederland met een web site dinnertrain.eu, gestart door Tim Beltz.

In Nederland bestaat de trein uit 6 wagons en locs van de 1700 serie ex NS in de huisschildering van Dinner Train.

Ook heeft men in Nederland ook geen keuze in het 1st klas menu en wel Classics menu.