Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

anti slip bandjes märklin

Gestart door bumper, 15 november 2023, 20:56:42 PM

bumper

Voor een van mijn oudste märklin loc (bolle neus +- 50 jaar oud) heb ik nieuwe anti slip bandjes nodig. Op de site van märklin staan 4 items (7151;7152;7153;7154) maar daar staan geen afmetingen bij. Die heb ik wel nodig want ik heb geen enkele info meer over deze loc.
Is er iemand die mij aan de maten van deze items kan helpen, zodat ik het juiste nummer kan bestellen.

Groeten.
Ludo.
 


bumper

Olivier, heel erg bedankt voor de info.

Groeten.
Ludo.
 

bumper

#3
Om verder mijn probleem met anti-slip bandjes op te lossen heb ik toch nog wat hulp nodig.
Ik heb nog drie Belgische modellen van Roco.
1) Een reeks 59 (loc nummer 5907) / Artikel nummer 4152 / anti-slip bandjes nr 40069.
2) Een reeks 62/63 (loc nummer 6324) / Artikel nummer 43544 / anti-slip bandjes nr 85602.
3) Een reeks 20 (loc nummer 2021) / Artikel nummer 43670 / anti-slip bandjes nr 85614.
Probleem :
Op de site van Roco staan verschillende soorten bandjes met afmetingen en nummers.
Afmetingen van de bandjes heb ik niet. Staan niet op de info die meegeleverd is.
Ook een vergelijkende tabel van oude nummers naar nieuwe nummers kan ik niet vinden op de website van Roco.
Bandjes nameten gaat niet omdat ze volledig verduurd en kapot zijn.
Ik kan wel een e-mail sturen naar Roco, maar ik hoop dat deze weg veel sneller resultaat gaat opleveren.
Wie kan mij verder helpen om te weten wat ik moet aankopen?
Veel dank op voorhand.
Ludo.


 

Klaas Zondervan

Citaat van: bumper op 26 november 2023, 11:03:08 AMOok een vergelijkende tabel van oude nummers naar nieuwe nummers kan ik niet vinden op de website van Roco.
Wat dacht je hier van:
https://www.roco.cc/rde/ersatzteile
Helemaal onderaan staan links naar 2 vergelijkende lijsten.

bumper