Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

info over Marnan.eu

Gestart door Paulogic, 27 september 2023, 14:30:32 PM

755philippe

Weet iemand hoe ik ze kan bereiken want noch telefonisch noch via mail krijg ik antwoord. Ik heb daar iets besteld en wou weten of die al geleverd is. Ik probeer al 3 weken maar niks.
Mvg

755philippe

eric

Citaat van: 755philippe op 28 september 2023, 16:42:55 PMWeet iemand hoe ik ze kan bereiken want noch telefonisch noch via mail krijg ik antwoord. Ik heb daar iets besteld en wou weten of die al geleverd is. Ik probeer al 3 weken maar niks.
Mvg

755philippe
Dan zou ik zeggen, ga er gewoon eens langs. Met de trein bv. Het station is er ±2km vandaan. Let wel op hun openingstijden! https://marnan.eu/i/klantenservice/contact_winkel.html

Peter

#17
Kijk eerst nog eens goed naar openingstijden.
Ze zijn namelijk zeer dikwijls gesloten.
Donderdag en vrijdag enkel van 13.00 tot 17.00
Zaterdag van 10.00 tot 16.00

tel.; 0165-764011
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Het was geleden van eind juli, toen de vakantieperiode aangekondigd werd, maar de wekelijkse nieuwsbrief viel pas in m'n digitale brievenbus. Ze leven nog!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

Er is blijkbaar toch iets aan de hand geweest. Gisteren terug leven in de zaak. Geen antwoord op mail
maar wel bericht van verzending alsook van PostNL dat zij het vandaag leveren. Nice, want dit betekent
dat ze er nog zijn en hopelijk blijven bestaan. Daar zijn regelmatig mooie zaken te krijgen !
mvg,
Paul(ogic)

henry

Voor mij ook de zelfde ervaring na bestelling duurde het tijden, contact gezocht wat stroef verliep.
Hele bestelling laten cancelen en geld terug.
Helaas de sevice die er voor heen was is niet meer, mijn vermoeden is voorraad kwestie.

dani

staan die niet (bijna) elke keer ook op de beurs in Houten ?
Als ze daar ooka fwezig zijn dan is er waarschijnlijk inderdaad iets mis
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Bij onze noorderburen mag je er in ieder geval niets over vragen, laat staan zeggen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stieven76

Citaat van: SuSke op 03 oktober 2023, 19:52:17 PMBij onze noorderburen mag je er in ieder geval niets over vragen, laat staan zeggen.

Had ik ook gemerkt. Staan nu nog enkel positieve reacties in dat topic, al de rest is verwijderd. Censuur noemen ze dat :D

Martin Welberg

Citaat van: Stieven76 op 03 oktober 2023, 19:55:59 PM
Citaat van: SuSke op 03 oktober 2023, 19:52:17 PMBij onze noorderburen mag je er in ieder geval niets over vragen, laat staan zeggen.

Had ik ook gemerkt. Staan nu nog enkel positieve reacties in dat topic, al de rest is verwijderd. Censuur noemen ze dat :D

Of gewoon forum regels.

Stieven76

Citaat van: Martin Welberg op 04 oktober 2023, 12:06:39 PM
Citaat van: Stieven76 op 03 oktober 2023, 19:55:59 PM
Citaat van: SuSke op 03 oktober 2023, 19:52:17 PMBij onze noorderburen mag je er in ieder geval niets over vragen, laat staan zeggen.

Had ik ook gemerkt. Staan nu nog enkel positieve reacties in dat topic, al de rest is verwijderd. Censuur noemen ze dat :D

Of gewoon forum regels.

Blijkbaar zijn de forumregels daar dat winkeliers niet mogen besproken worden. Ofwel haal je dan alles weg, ofwel niets. Maar toch niet enkel de negatieve reacties?
De topic starter vraagt naar ervaringen met die shop. Iedereen laaiend enthousiast maar zoals er hier te lezen valt de laatste weken toch heel stil daar. Mag dat dan niet gezegd worden? Al was het maar om de TS te verwittigen.
Ik heb er zelf ook al wel eens wat besteld, zonder problemen overigens.

SuSke

Citaat van: Martin Welberg op 04 oktober 2023, 12:06:39 PM
Citaat van: Stieven76 op 03 oktober 2023, 19:55:59 PM
Citaat van: SuSke op 03 oktober 2023, 19:52:17 PMBij onze noorderburen mag je er in ieder geval niets over vragen, laat staan zeggen.

Had ik ook gemerkt. Staan nu nog enkel positieve reacties in dat topic, al de rest is verwijderd. Censuur noemen ze dat :D

Of gewoon forum regels.

Ach Martin, Ik informeerde gewoon of er iemand uit de buurt wist of de winkel gesloten was omwille van vakantie/ziekte of wat dan ook. Gelijk door de moderator van dienst eraf gesmeten zonder eerst even te vragen wat er aan de hand was.
't Zal me worst wezen dat ze er zo over denken. Ik lees er toch maar een paar rubrieken, mis er voorlopig echt niet veel aan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

De Zamboni komt daar vrij snel van stal.

Peter

Buiten soms wat langere levertijd, (maar bij welke handelaar is dat soms niet)
heb ik geen klagen van de service van Marnan, en zeker als je bij hen in de winkel gaat
zijn ze zeer vriendelijk.
Persoonlijk vind ik dat de meeste handelaars echt hun best doen en vind ik
het soms door enkelen niet zo fijn van steeds vlug klachten te geven

PS: van uit Hoboken is/was er (om het uur) een rechtstreekse trein naar Roosendaal
Met vriendelijke groeten
Peter