Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Esu soundfile NS2200/HLR76

Gestart door Dafke, 10 september 2023, 12:18:58 PM

Dafke

Ik ben op zoek naar de soundfile van de NS2200/HLR76 van ESU. Deze heb ik een aantal jaren geleden zien staan op hun site maar toen nooit afgehaald daar ik er nog geen had. Echter nu is die nergens meer te vinden, ook reeds contact gehad met ESU en deze zeggen dat ze dit nooit gehad hebben. Is er hier iemand die dat bestandje heeft liggen, indien het efectief bestaan heeft, en bereid is dit te delen.


Alvast bedankt.

Dave

Paulogic

Dave... ben je er zeker van??? Ik vermoed dat je die gezien hebt van de Eric...
Ik heb enkel de LokPilot versie, met aangepaste lichten (traag doven, traag opkomen, flikkerlichten enz).
Laat maar weten als je ze wenst.
Ik heb ook de volledige bibliotheek van sounds van ESU maar dat zijn de afzonderlijke geluiden, lijkt mij.
Ikzelf nog nooit gebruikt.
mvg,
Paul(ogic)

Dafke

Dag Paul,

na het vele zoeken/vragen en steeds het verkeerde antwoord (allee, voor mij toch) te krijgen zal ik er toch moeten vanuit gaan dat ik mij enorm miskeken heb. Echter doet het mij twijfelen daar er nog iemand is die beweert het gezien te hebben. Maarja, dat zijn vijgen na pasen hé.  Is er dan een alternatieve sound die ik zou kunnen gebruiken ?


Mvg, Dave

Paulogic

Misschien die van de de 73? Die heb ik wel met sound voor een V4 en V5 LokSound.
Maar ik ken de geluiden niet uit elkaar hoor. Moest het muziek zijn...

Zie ook PB !
mvg,
Paul(ogic)

theedooz

Piko heeft de NS 2200/NMBS reeks 76 ook uitgebracht, waaronder met sound. Het betreft dan natuurlijk wel een Piko sounddecoder, geen ESU.