Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

10de Modelspoor Expo 2024

Gestart door ceuleer, 15 april 2023, 15:09:03 PM

ceuleer

In de MOBEXPO gids die vandaag op de beurs in Sint-Niklaas aan de ingang gegeven werd, staat info over de 10de Modelspoor Expo 2024 op een nieuwe locatie.
Hier meer info op de website :

http://www.modelspoorexpo.be/index.php/nl/

Gerolf

In de oktoberhallen te Wieze ... dat is nieuws  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

had ik gisteren al vernomen, blijkbaar valt MSm op zalen die bol staan(van Modelspoor).
Trouwens zal men in  Sint Niklaas content zijn met de opkomst toch gisteren alvast.....

Jurgen

Was effe verschieten dat het in Wieze zou doorgaan, Leuven was lekker dichtbij, maar daar geraken we ook wel. Ooit ben ik zelfs tot Wetteren geraakt, dus ja...

Oktoberhallen ben ik trouwens nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Geert

Staat al in mijn agenda, wel nog 1,5 jaar >:(

In september in de oktoberhallen, grappig...

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Stieven76

Oktoberhallen, net achter mijn hoek. Vind ik leuk  ;D

Net terug trouwens van de MobExpo. Leuke dingen gezien en best wel wat volk.

jakke

Mmm ,
ik kijk er alvast naar uit .
Maar nog lang ...
En het zal een hele expeditie zijn om daar te geraken met het openbaar vervoer .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Herwig


  Rijden (auto) naar de Brabanthal te Leuven, in vergelijking met de rit naar de Oktoberhallen (Wieze), zou op de minuut even
  lang duren vanuit de Antwerpse Voorkempen.  Theoretisch dan toch. (Leuven is verder in kms)

Roderik

Citaat van: jakke op 16 april 2023, 17:35:01 PMMmm ,
ik kijk er alvast naar uit .
Maar nog lang ...
En het zal een hele expeditie zijn om daar te geraken met het openbaar vervoer .

Postje starten over mogelijk carpoolen? ;)
Always be modelling!

stoomlokje

#9
Citaat van: jakke op 16 april 2023, 17:35:01 PMMmm ,
ik kijk er alvast naar uit .
Maar nog lang ...
En het zal een hele expeditie zijn om daar te geraken met het openbaar vervoer .

zeker en vast, naar Leuven kon je grotendeels via autostrade, naar Wieze is he via allemaal kleine baantjes, reisduur zowat +50 % langer ( kan het weten want ik heb jaren naar Aalst-ziekenhuis gemoeten vanuit de voorkempen )

Metpetergaathetbeter


Michael

Peter jij maakt nooit een schrijffout????
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: jakke op 16 april 2023, 17:35:01 PMMmm ,
ik kijk er alvast naar uit .
Maar nog lang ...
En het zal een hele expeditie zijn om daar te geraken met het openbaar vervoer .
Ben nu even druk bezig met het afsluiten van MSM 235 dat morgen richting drukker gaat, maar ik geef later de nodige uitleg om dat te weerleggen.  ;)
En ook nog wat verdere informatie... geduld!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#14
mij mag je er attent maken geen probleem....... trouwens dat doen jullie ook ....waarvoor dank  ;)