LS MODELS brengt 1302 uit ?

Gestart door LockyLuke, 26 november 2006, 19:30:10 PM

LockyLuke

Vandaag gehoord op de beurs dat LS models de 1302 zou uitbrengen in miniatuur. Hiervan zouden er maar een 100-tal gemaakt worden.
Is dit waar ?
 

dgrr57

Waarom denk je dat Vanbiervliet hier fotos gepost heeft van 1302 met wapens van Kortrijk [?]

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=3365

Alle, vlug aan de portemonnee [:D]

erase.rewind

inderdaad, VanBiervliet gaat deze uitbrengen.
Ik dacht dat er 75 in AC en 75 in DC gemaakt zouden worden maar ben niet zeker.
De mijne staat al in bestelling [:D][:D][:D]

13erke

Verder volgen ook nog de 1328 en 1360 (waarschijnlijk eind december) in een athus meuse uitvoering, hoeveel stuks, daar heb ik geen idee van.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door 13erke

Verder volgen ook nog de 1328 en 1360 (waarschijnlijk eind december) in een athus meuse uitvoering, hoeveel stuks, daar heb ik geen idee van.

Ook exclusief van VBV?

13erke

Nee, ik denk toch van niet , je moet op de site van lsm maar eens zoeken, het staat daar ergens tussen de mededelingen van de 13.

BD1701

Inderdaad er komt een set van 2locs serie 13 (1328 + 1360) in de gekende "Athus-Meuse" uitvoering, normaal staat die gepland voor rond de kerstperiode, volgens dat ik weet. Daarna komt dan de 1324 "Vauban" uitvoering van de serie 13. En blijkbaar gaat Van Biervliet dus ook nog eens een speciale reeks ervan uitbrengen exclusief voor hun. Het kan alvast niet meer op voor de toekomst dus.
 

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door BD1701

Inderdaad er komt een set van 2locs serie 13 (1328 + 1360) in de gekende "Athus-Meuse" uitvoering

Een set van 2 locs te samen?

BD1701

Normaal zullen ze in een set uitgebracht worden je, maar de locs zullen wel in 2 afzonderlijke dozen zitten, zodat de winkeliers de locs ook appart kunnen verkopen.
 

Jurgen

Volgens de website van LS is dat geen set, maar gewoon 2 aparte locs met elk een apart artikelnummer.
Vanwaar haal jij je info BD1701?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

Tom

BD1701

Beste Jurgen, ik heb dit een tijdje geleden zo te horen gekregen per telefoon van Daniel Piron. Als de locs een appart artikel-nummer zullen dragen dat weet ik zelf niet, maar daarover heb ikzelf nog niets gehoord. Afwachten dus
 

Jurgen

citaat:
Geplaatst door BD1701

Beste Jurgen, ik heb dit een tijdje geleden zo te horen gekregen per telefoon van Daniel Piron.



Tja, das natuurlijk wel een goeie bron h?. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

13erke

Ik citeer van op de website van lsm: de vauban versie en de athus meuse set zullen als volgende in het 13 programma komen.
We zullen wel zien wat er uit de bus valt, ze apart kunnen kopen zou interessanter zijn, want twee tegelijk[xx(], een beetje duur he...

i11

citaat:
Geplaatst door Tom

Is die ene een dummy?



Wat ik weet wel.