MODELSPOOR 2022 by MTD - 22 & 23 oktober 2022 in Edegem (B)

Gestart door SuSke, 27 augustus 2022, 00:30:20 AM

steamdriven

Het was inderdaad de moeite. Zaterdag mijn rondje gedaan. Koffietje. Broodje.
En een korte babbel met Steef bij het buiten gaan. Ik heb ervan genoten.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

D_Loc

Ik ben zaterdag geweest en kan alleen maar beamen wat de andere forumleden al hebben gemeld, deze expo was gewoon TOP!

Uiteraard heb ik weer het nodige gefilmd, de eerste 2 video's staan inmiddels online.

De video's komen in deze playlist (klik) maar ik zal ook nog de losse links plaatsen:

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

JeanR

Zaterdag geweest. Heel mooie tentoonstelling met zeer fraaie baantjes.
Zonder iemand te kort te doen, mijn favoriet was de baan van Robert Goyvaerts met The Beaver Lumber Company.
Heel gezellig en veel bekenden ontmoet.
Complimenten aan de organisatie.

janieburton

Was een mooie tentoonstelling, van Z tot O.

Is jullie clublokaal gehuisvest in een privé woning of is het adres dat  op jullie website staat enkel een contact adres?
 

SteamMike

Ons clublocaal is wel degelijk gehuisvest op het adres dat vermeld wordt op de site. Laat ons zeggen, op een boogscheut van de tentoonstellingsruimte.
Mocht je via StreetView gaan kijken zie je op die plaats een appartementsgebouw met twee garages. Wij hebben de rechtse daarvan tot onze beschikking, maar hebben niet de mogelijkheid om daar mensen uit te nodigen met dezelfde mogelijkheden als de plaats die we afhuren voor onze tentoonstelling. We houden eraan om ook mindervaliden een kijkje te gunnen op onze hobby en de passanten ook de mogelijkheid te geven om wat bij te praten bij een natje en een droogje, zonder hen het gevoel te geven dat ze zich als sardienen in een blikje moeten gedragen.

Bedankt in elk geval voor de positieve reacties. Dat doet deugd na het voorbereidend werk.

Michel
 

Jurgen

Met de nodige dosis Imodium in mijn lijf ben ik zaterdag ook op de beurs verzeild geraakt. De allereerste keer en ik was wel aangenaam verrast.

Mooie banen en genoeg ruimte om foto's te kunnen nemen. Die ruimte heb je op sommige grote expo's meestal niet, daar is het soms drummen om een plaatsje te bemachtigen.
Alle bouwers verdienen een gigantische pluim voor hun creaties en de organisatoren verdienen er één omdat ze mooie banen hebben gevonden en uitgenodigd!

En het belangrijkste van al, ik heb eindelijk terug enkele verzamelmappen voor mijn MSM's te klasseren. In eerste instantie de enige reden dat ik naar de expo kwam.

Thuisgekomen was ik wel uitgeteld, mijn operaties dit jaar eisen precies toch wel hun tol op mijn lichaam, maar ik was wel blij dat ik geweest was. Kom ik nog eens terug? Geen idee, we zien wel, maar voor mijn eerste bezoek vond ik het wel fantastisch.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Luc

Hartelijk dank aan de vriendelijke bezoekers, aan onze talentvolle medetentoonstellers en aan MTD!

Een van mijne favorieten was dat fragmentje over "De Kleine Prins":



Wat creatief!  :) 8)
Oufti!

Ronald

Citaat van: Stedahult op 23 oktober 2022, 20:09:35 PM
Citaat van: Ronald op 23 oktober 2022, 19:17:42 PM
Als ik mijn medewerking niet toegezegd had hier aan een lokale vereniging was ik zeker even naar Edegem gekomen. Maar dit had toch voorrang hier en was ook zeker succesvol.

We hebben je niet gemist  8)

Fijn dat je altijd zo vriendelijk bent.

SuSke

Aan iedereen, bedankt voor de pluimen maar spaar ons ook niet van de mindere punten (dat mag in een pm).

Het was een mooie en geslaagde tentoonstelling en de commentaren geven ons weer de moed om weer op stap te gaan om nog meer van die juweeltjes te ontdekken en aan jullie voor te stellen.
De aanzet voor 2023 is gegeven.
We zitten dan een weekend vroeger door een reservatie van de zaal:

Graag zien we jullie dan terug op 14 of 15 oktober 2023
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Citaat van: SuSke op 24 oktober 2022, 21:19:38 PM
Aan iedereen, bedankt voor de pluimen maar spaar ons ook niet van de mindere punten (dat mag in een pm).

Het was een mooie en geslaagde tentoonstelling en de commentaren geven ons weer de moed om weer op stap te gaan om nog meer van die juweeltjes te ontdekken en aan jullie voor te stellen.
De aanzet voor 2023 is gegeven.
We zitten dan een weekend vroeger door een reservatie van de zaal:

Graag zien we jullie dan terug op 14 of 15 oktober 2023

Ik heb geen negatieve punten ervaren. Ik kijk al uit naar de volgende editie  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

mahtoska1

Afgelopen zondag ben ik ook langs geweest.

Zoals reeds vermeld door anderen is dit een top tentoonstelling met een verzameling van zeer mooie banen.
Er heerst een gezellige sfeer. Iedereen aan de banen was behulpzaam met uitleg. Het was ook fijn om enkel clubleden terug te zien.

Tot de volgende keer.

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Luc

Citaat van: D_Loc op 23 oktober 2022, 23:23:43 PM
Ik ben zaterdag geweest en kan alleen maar beamen wat de andere forumleden al hebben gemeld, deze expo was gewoon TOP!

Uiteraard heb ik weer het nodige gefilmd, de eerste 2 video's staan inmiddels online.

De video's komen in deze playlist (klik) maar ik zal ook nog de losse links plaatsen:


Hartelijk bedankt!  :)
Oufti!

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.