Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Symoba kortkoppelingen

Gestart door n/a, 20 november 2006, 16:12:49 PM

n/a

Beste Forum,

Heeft er iemand een adres van een modelzaak waar ik Symoba kortkoppelingen per post -of liever nog internet- zou kunnen bestellen?

Zijn hier in het Verenigd Koninkrijk niet te vinden, en ben er heel tevreden van, maar heb er geen meer...

Dank je,

Walter


Tom

Amai die kan goed Nederlans voor een Engelsman te zijn. [^]
Verstuurt Jocadis dan ook materiaal die niet op hun website staat? De kadee staat er wel op.
Tom

erik de noorman

De L rijtuigen van Jocadis zijn uitgevoerd met zo'n koppeling.
Ik heb nog ergens een prijlijst liggen van Jocadis waar deze ook op vermeld staan. Verder meen ik mij te herinneren dat er eens een artikel over deze koppelingen in msm heeft gestaan met vermelding dat deze te verkrijgen zijn bij Jocadis.

Erik

Tom

Ik herinner medat artikel niet, weet je in welke MSM het staat?
Tom

loebaske

Belangrijkste is dat die mens geholpen wordt, en niet in welke MSM het artikel stond [V] anders is het de zoveelste afwijking op een draadje [:(]

Voor Walter, volgens mij zijn die nog te verkrijgen bij Jocadis, maar als hij die nog op voorraad heeft is wat anders, net zoals sommige andere zakens die hij niet meer op voorraad heeft.
Als het voor u moeilijk is om van England in kontakt te treden met Jocadis...geef een seintje en ik bel er even naar..
Groetjes
Eric

Tom

citaat:
Geplaatst door loebaske

Belangrijkste is dat die mens geholpen wordt, en niet in welke MSM het artikel stond [V] anders is het de zoveelste afwijking op een draadje [:(]

Sory hoor, ik was alleen maar nieuwsgierig. [B)]

Ver wie genintreseerd is heb ik in MSM 40 een lezersbrief gevonden met een vraag over de symoba kopeling en volgens de reactie levert men in Belgie 2 kopelingen van het merk: een grote om op de wagenvloer te monter en een klein om onder de wagenvloer te monteren.
Wil je het hele tekstje weten dan zet ik het hier op het forum of verstuur ik het via mail, je zegt het maar.

@ loebaske: nogmaals sorry. [B)]
Tom

loebaske

Off topic "Dat is niet zo erg Tommeke, maar ik erger me soms als men gaat afwijken en als dat maar een reactie is vind ik het niet erg, maar men gaat soms zo ver dat het niet meer te aanzien is.
Je heb hier soms een item over iets en 20 berichten verder is men al aan het verkopen, op den duur vind men het bos niet meer door de bomen. [;)]"
Onn topic
Het ging over Symoba kortkoppelingen [:)]