Favoriete handelaars

Gestart door wisselstromer, 12 januari 2005, 12:51:01 PM

B-Modelbouw

H? Eric,

Bedankt voor de tip ... Collectorbank kende ik alleen maar van de veilingsite, niet als handelszaak.
En Tufken ... Die stond in mijn lijstje hoor, de insider h?.


jan77

Mijn Marklin materiaal koop ik bij Grootendorst in Woerden(NL)redelijk in prijs en goede service
Elektrisch materiaal en scenery bij Conrad onlineshop
En rollend materiaal bij modeltreinparadise in Beveren(Waas)heel goede service en veel belgisch materiaal.
Groeten Jan

n/a

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

[:(]). Meestal doe ik mijn inkopen in Nederland bij Spoor2000 te Breda (Liever 50km rijden voor een vriendelijk ontvangst en een tasje koffie, dan 10km naar 't Stad en je ergeren aan geen parkeerplek en file). Het Spoor voorbij Leuven is ook schappelijk en Henry steeds bereid je te helpen.



Dito langs deze kant,Trein 2000 in Breda heeft onlangs een nieuw pand geopend.Zeker en vast de moeite om langs te gaan.Verder koop ik niets meer in Belgie.
Heb mij enkele maanden geleden nog eens laten vangen.
Bij Het Spoor  een Loc besteld deze moest worden omgebouwd naar gelijkstroom.
We zijn intussen VIJF maanden verder en gewoon niets meer gehoord.
Dan hoeft het voor mij niet meer.
Zal wel naar Breda gaan.

Spoorse


Raoul en Jordy

ik ga graag naar Van Biervliet in Ingelmunster. een mooie en redelijk grote zaak en heeft ook een groot assortiment aan Faller bouwdozen en Marklintreinen.ook hebben ze een groot aanbod aan wagens enzo...[:D][;)]

Petdig1

Sinds kort de zaak van Tufken in Beveren leren kennen en voor  mij zeer  interessant temeer  daar ik sterk zwitsers  georienteerd ben en dit over  het algemeen hier  redelijk moeilijk te verkrijgen is. Fijne ontvangst  aldaar  en voor mij makkelijk bereikbaar.Ook van Biervliet in Ingelmuster is een prettige zaak.  De andere winkels in Antwerpen als  reeds meermaals vernoemd ben ik niet zo'n voorstander van.  Liever  een handelaar die hart  voor zijn zaak heeft en je geen fabeltjes verkoopt  over  dingen die hij wel kan bestellen maar je een jaar later nog niet hebt.  
Peter
Sbb en Bls baan in opbouw

B-Modelbouw

H? Locorail,

Jammer genoeg moet ik je gelijk gaan geven ... En is 't Spoor niet meer wat het geweest is. Blijkbaar moet de nieuwe winkel er nog uitkomen (hogere prijzen - lange wachttijden op bestelde materialen).

Trein 2000 (nu nog groter) en onlangs heb ik Modeltrein Express in Vlaardingen bezocht (ook de moeite voor een bezoekje).

n/a

Heb dan toch maar ??ns telefonisch kontact opgenomen, met Het SPOOR.
Krijg ik daar het antwoord.

" WE ZIJN IN VERLOF GEWEEST EN HEBBEN REDELIJK VEEL WERK "

Dus ofwel gaan deze mensen VIJF maanden in verlof, of wel kunnen ze het werk niet aan.Of verkopen ze liever wisselstroom?
Ik weet het echt niet meer, wat ik wel weet is dat ze hun loc mogen houden.
Leve de Nederlandse winkeliers

Spoorse.

patricklaan

kijk ook eens op http://www.modeltreinexpress.nl/sqlsite/startpagina1.asp
web winkel redelijke prijzen .
verder koop ik mijn spullen op de beurs in houten nederland vlak bij Utrecht moet je gezien hebben .

Patrick

harzfreak

Dit zijn men favorieten: Olaerts,H?nerbein,Jocadis
Groetjes Maarten

Greg

Voor loc's e.d. ga ik altijd bij Van Biervliet.
Ruime keuze, goede prijzen en goede service.
Voor natuur, ofwel Van Biervliet of soms eens Jocadis.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

amest

citaat:
Geplaatst door Locorail

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

[:(]). Meestal doe ik mijn inkopen in Nederland bij Spoor2000 te Breda (Liever 50km rijden voor een vriendelijk ontvangst en een tasje koffie, dan 10km naar 't Stad en je ergeren aan geen parkeerplek en file). Het Spoor voorbij Leuven is ook schappelijk en Henry steeds bereid je te helpen.



Dito langs deze kant,Trein 2000 in Breda heeft onlangs een nieuw pand geopend.Zeker en vast de moeite om langs te gaan.Verder koop ik niets meer in Belgie.
Heb mij enkele maanden geleden nog eens laten vangen.
Bij Het Spoor  een Loc besteld deze moest worden omgebouwd naar gelijkstroom.
We zijn intussen VIJF maanden verder en gewoon niets meer gehoord.
Dan hoeft het voor mij niet meer.
Zal wel naar Breda gaan.

Spoorse





op hun website (trein2000) staat niet bepaal veel materiaal. Hebben ze wat binnen in schaal n?

groeten,

Arvid

n/a

citaat:
Geplaatst door railbusje

Ik kom de laatste tijd geregeld bij Kelber in Ranst. Daar ben ik zeer tevreden over alhoewel zijn prijzen de standaard zijn, dus duurder dan Van Biervliet of Olaerts. Het is echter wel gemakkelijk dat je niet anderhalf uur moet rijden als je een probleem hebt met iets dat niet voldoet.


Rikkie

Heeft er iemand ervaring met MODELLBAHN-KRAMM uit Duitsland? www.modellbahn-kramm.com
De verzending naar Belgi? en Nederland zou 9? zijn, en het assortiment is redelijk.
Rikkie

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Rikkie

Heeft er iemand ervaring met MODELLBAHN-KRAMM uit Duitsland? www.modellbahn-kramm.com
De verzending naar Belgi? en Nederland zou 9? zijn, en het assortiment is redelijk.
Rikkie




Betrouwbare winkel,prijs goed tot zeer goed,verzendkosten inderdaad laag.
Wel even de rekening afwachten en goed controleren.

wim ysbeer

ysbeer

citaat:

Dito langs deze kant,Trein 2000 in Breda heeft onlangs een nieuw pand geopend.Zeker en vast de moeite om langs te gaan.Verder koop ik niets meer in Belgie.
Heb mij enkele maanden geleden nog eens laten vangen.
Bij Het Spoor  een Loc besteld deze moest worden omgebouwd naar gelijkstroom.
We zijn intussen VIJF maanden verder en gewoon niets meer gehoord.
Dan hoeft het voor mij niet meer.
Zal wel naar Breda gaan.


Dat bestelde dingen gewoon niet komen of je er maanden op moet wachten komt bij veel winkels voor (ook bij 2000).
Ik zou makkelijk 5 winkels kunnen opnoemen (zal het niet doen)waar je welkom bent om te kopen ,maar niet voor service achteraf,of voor reserve delen.
Na dat o.a roco zijn levering van reseve delen heeft gestopt (van uit de fabriek)is het niet best meer.
Alleen PIKO is een uitzondering,op hun website is alles te bestellen aan reservedelen.

wim ysbeer