Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Favoriete handelaars

Gestart door wisselstromer, 12 januari 2005, 12:51:01 PM

bartie

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ja met firma's is het geen probleem maar probeer eens met particulieren.



Iedereen die een rekeningnummer heeft,kan zijn IBAN,BIC code gewoon opvragen via zijn bank. Ik heb dit ook gedaan als particulier en geen enkel probleem.

Groetjes Bart.

karthuizer

citaat:
Geplaatst door bartie

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ja met firma's is het geen probleem maar probeer eens met particulieren.



Iedereen die een rekeningnummer heeft,kan zijn IBAN,BIC code gewoon opvragen via zijn bank. Ik heb dit ook gedaan als particulier en geen enkel probleem.

Groetjes Bart.



Toen ik laatst mijn rekeninguitreksels afhaalde stonden deze gegevens daarop vermeld. Ergens op internet staat ook een site waar je je IBAN-nummer kunt "berekenen".

Treinfreaks.net - Uw eindstation => http://www.treinfreaks.net
..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..


eibtrain

Nu weer eens naar het onderwerp van deze draad: Cornucopia is wat mij betreft de beste winkel in en rond Gent; vriendelijk, veel kennis en je hoeft zeker niet veel te kopen om een top service te krijgen waarvan je dacht dat die enkel aan grootverbruikers weggelegd was.
Het is er aangenaam vertoeven, ook zonder directe aankoop ?n de prijzen zijn fair.

eibtrain


karthuizer

Ik had laatst naar Cornucopia een mailtje gestuurd met de vraag om me zijn prijslijst van de Rocoline sporen door te mailen. Ik kreeg de dag nadien reeds een mailtje terug dat ik de maandag zijn prijslijst doorgemaild ging krijgen. Maar dat hij tot zeker eind maart geen bestellingen van modeltreinen meer ging doen, omdat dit niet genoeg verkoopt, hij zou zich meer willen gaan toeleggen op dioramatoebehoren en van de oorlogsgevallen.
Tot op heden heb ik echter nog steeds geen mail teruggekregen, dus denk ik dat ik ergens anders mijn rocoline rails ga mogen kopen.

Treinfreaks.net - Uw eindstation => http://www.treinfreaks.net
..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..


FREMO e.V. - afd Belgiƫ

Hallo MARIMON,

CL-Decor, ons "Luctje" zal niet sluiten. Dat heeft hij mij verteld laatst leden zondag op de beurs in VILVOORDE.

Als reden gaf hij op dat het te duur was om te stoppen. Trouwens ik heb vandaag nog een pub gezien voor zijn opendeur dagen op 25/26/27/maart in zijn winkel in SIJSELE.

Dat als info.

Mvg
FREMO e. V. - afd Belgi?
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

railbusje

Ik kom de laatste tijd geregeld bij Kelber in Ranst. Daar ben ik zeer tevreden over alhoewel zijn prijzen de standaard zijn, dus duurder dan Van Biervliet of Olaerts. Het is echter wel gemakkelijk dat je niet anderhalf uur moet rijden als je een probleem hebt met iets dat niet voldoet.

marimon

Fremo,

een en ander staat als advertentie in MSM 36.

Groeten,

Marc
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Steven86

TIP: sinds vorige week, houdt men bij BT Trainen (afdeling bij Intertoys Keerbergen) uitverkoop op M?rklin modellen die niet meer in het huidige jaarboek staan. Ze hebben nogal wat voorraad van oudere Delta en Digitale modellen die ze anders niet meer verkocht krijgen.

Er zijn koopjes te vinden voor wie M?rklin rijdt, een speciaal model zoekt dat quasi niet meer te verkrijgen is (zelfs niet op eBay) of wie zelf Delta naar digitaal kan ombouwen.

Op sommige modellen gaat er tot 60 EUR af.

Voil?, hopelijk heeft iemand iets aan de tip. Ik zelf heb alvast twee mooie modellen 'gescored' zoals onze noorderburen zo mooi zeggen.


citaat:
Geplaatst door dwizeno

citaat:
Geplaatst door Hapag Lloyd

citaat:
Geplaatst door dieseltje

Iemand enige ervaring met BT treinen in keerbergen ?
Is dat dezelfde die destijds gestopt is met de Christiaensen in Mechelen ?




BT Treinen te Keerbergen ? Ik woon vlakbij , maar ik heb daar nog nooit van gehoord.
Heeft u een adres ?



BT Treinen is eigenlijk de Christiansens, ze gebruiken een andere naam omdat de Chr* normaal gezien nogal duur is.  Ik weet echter niet of ze inderdaad goedkoper zijn dan een gemiddelde Chr* vakhandel.


bartie

Na meer dan een jaar in de planning is het er eindelijk van gekomen: met de auto naar Edingen. Met ander woorden naar Jocadis.
Een dik uur rijden maar het was de moeite. Op een krappe ruimte zeer veel uitgestald, de eigenaar kon me in bijna perfect Nederlands te woord staan, kortom hier gaan ze me nog terug zien.Wel spijtig dat men geen basswood strips heeft, bijna niets aan messingprofielen en dat dus de meest complete modelspoor winkel Verschooten in Antwerpen blijft die dit alles wel heeft. Qua vriendelijkheid scoort Jocadis echter met vlag en wimpel.
Na Chalumano,Verschooten en Kelber is ook Jocadis aan mijn favoriete winkels toegevoegd.

Bart.

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door nmbs


Soms ook bij
-Vincke in Oostende




Ben je daar tevreden van? prijzen, vriendelijkheid enzo?

Heeft er iemand ervaring met ModelbouwCenter West-Vlaanderen in Brugge?

Tom

citaat:
Geplaatst door Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door nmbs


Soms ook bij
-Vincke in Oostende




Ben je daar tevreden van? prijzen, vriendelijkheid enzo?

Heeft er iemand ervaring met ModelbouwCenter West-Vlaanderen in Brugge?

Vinke in Oostende vind ik wel duur en het asortiment is niet zo uitgebreid.

ModelbouwCenter West-Vlaanderen is ook duur en ik vind dat ze er niet echt vriendelijk zijn.
Ik zal er alleen maar gaan als het echt moet.
Tom

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Tom

citaat:
Geplaatst door Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door nmbs


Soms ook bij
-Vincke in Oostende




Ben je daar tevreden van? prijzen, vriendelijkheid enzo?

Heeft er iemand ervaring met ModelbouwCenter West-Vlaanderen in Brugge?

Vinke in Oostende vind ik wel duur en het assortiment is niet zo uitgebreid.

ModelbouwCenter West-Vlaanderen is ook duur en ik vind dat ze er niet echt vriendelijk zijn.
Ik zal er alleen maar gaan als het echt moet.



Waar raad je me dan aan om aan de kust mijn gerief te halen?
Is Go-Rail (Drongen) aanvaardbaar kwa prijs en vriendelijkheid?
Kun je bij MTE in Blankenberge zo binnenvallen en kopen of moet je de webshop gebruiken?

glamo

CL-DECOR in SIJSELE misschien? daar is nog een ruim aanbod voorhanden.

mvg KURT
 

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door glamo

CL-DECOR in SIJSELE misschien? daar is nog een ruim aanbod voorhanden.

mvg KURT



zal ik volgende week zeker eens doen

Tom

Bij CL-decor zijn er deze maand promoties.

http://www.cl-decor.be/
Tom