Favoriete handelaars

Gestart door wisselstromer, 12 januari 2005, 12:51:01 PM

ysbeer

citaat:
Geplaatst door ysbeer

citaat:
Geplaatst door ysbeer

Na het lezen van het artikel in MSM over bouwpakketen voor wagens leek het mij wel wat er een paar te kopen.
Zogezegt, zogedaan bij een bekende(??)treinshop in gruitrode vond ik ze
ALLE DAGEN GEOPEND behalve op eerste kersdag en nieuwjaar stond er met grote letters op zijn site.
Dus ik vandaag (24 dec) 54 km gereden om mij wagens te gaan kopen.
Na een stevig gevecht met de belgische wegwijzer (vooral bij een omleiding)en enige gevraag uiteindelijk om 15.00 in de snepstraat aangekomen.
Maar helaas in belgie is alle dagen natuurlijk geen alle dagen,de winkel was gesloten.
Sorry hoor maar dit was dus de eerste maar zeer zeer waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik deze shop in gruitrode bezoek.
110 km voor jan met de korte achternaam ,bedankt

wim ysbeer



En wat is de reactie van de Treinshop"ja dan heeft ysbeer pech gehad"
Respect voor je klanten heet dat.
Nee dan weet ik (ook in belgie)wel winkels die beter met hun klanten omgaan.

wim ysbeer



Laaste update (en dan zwijg ik)

Een ongeval van een familielid schijnt de oorzaak te zijn.
Kan ik alle begrip voor op brengen.
Maar schrijf dat dan ook,laat merken dat je het heel vervelend vind,en/of tracht de klant te gemoed te komen.

Goed
Zand er over.

wim ysbeer

n/a

Omdat H?nerbein ver bollen is, kom ik tegenwoordig veel bij Jocadis terecht. Daar hebben ze wat ik nodig heb:
-?BB materieel;
-Peco sporen.

De beurs in Vilvoorde was vroeger ook de moeite. Sinds de verhuis is het veel minder geworden.

Bundesbahnfreak

Vooral de ruilbeurzen te Hoeselt zijn voor mij interessant (afstand Beverst Hoeselt is ni veel).

vroeger kocht ik te Mechelen bij oa Rijckmans, te Vilvoorde bij Scaletrain.
tijdens mijn 5 jaar leger te L?denscheid (Schnurre) en een klein winkelke te Halver.

Tot voor een paar jaar was Broux mijn hofleverancier maar nu zal ik af en toe bij Guido binnenstappen als die in Diepenbeek start.

Kris

Hallo,
Bij een opzoeking naar iets anders per toeval gezien dat  op 8 juni het faillissement uitgesproken is van cl decor modelbouwwinkel ( staatsblad 14/06), weer een droevig slachtoffer.

ysbeer

Vroeger tufte ik regelmatig naar Duitsland voor loks en wagens.
Dit loont  in Nederland absoluut niet meer.
Enkele winkels in Nederland leveren nu onder de Duitse prijzen,en zeer betrouwbaar met goede service.(let wel op niet alle)
Ik doe bijna niets anders meer verzendkosten zijn (alweer in Nederland)laag MAX 7.50
Daar rij je echt nergens voor naar toe,tenzij de winkel om de hoek zit.
Maar wie heeft dat geluk???
wim

Paulogic

Serieus.. CL-decor,... nog onlangs eens binnengesprongen om
te kijken en heb toen wat strooisel gekocht en een wagonnetje...

Spijtig, nochtans heel vriendelijke man !
Was ook altijd van de partij op beursen toch he...
mvg,
Paul(ogic)

marimon

Daar gaat mijn favoriete winkel. H??l spijtig. Met Luc kon ik het altijd goed vinden.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

cyberbeast

Verwondert mij ook wel een beetje. Tja, het wordt steeds moeilijker en moeilijker.

Verwondert me dat nog niemand hier gepraat heeft over Vandaele in Tielt. De beste man heeft heel goede prijzen en je kan er heel veel mee praten. Hij is er wel al in de 70 denk ik, dus voor digitale stuff moet je bij hem niet meer zijn. [:)]
We gaan steeds bij hem omdat het er steeds zo leuk is.
 

marimon

Ik ben bij Herman een hele tijd geleden eens geweest en kwam daar bijna naar buiten met een grote bouwdoos van een scheepsmodel dat hij nog op zijn zolder had liggen. "Voor een prikje", zei hij weliswaar vriendelijk, maar ik was echter in modeltreinen ge?nteresseerd als vernieuwde hobby.[:)]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

tufken

citaat:
Geplaatst door Kris

Hallo,
Bij een opzoeking naar iets anders per toeval gezien dat  op 8 juni het faillissement uitgesproken is van cl decor modelbouwwinkel ( staatsblad 14/06), weer een droevig slachtoffer.



Het is een slechte zaak dat er weer eentje van tussen is, dit is alleen in het nadeel van onze hobby.

Luc was een goede collega die we regelmatig zagen bij ons.

We wensen hem en zijn familie het allerbeste in deze moeilijke tijden en toch nog een zonnige toekomst.

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Eres

Ik koop zowel in Losheim als in Trier Alhoewel Losheim de voorkeur heeft Goede service en goede preis

Wim

vanmiegroet

Ik ga meestal naar modeltreinparadise in ST.Niklaas.
Ik ga soms ook naar ME want deze 2 zijn de digst bijzijnde winkels in de buurt
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Stefke

Mijn hofleverancier is Vanbiervliet in Ingelmunster. Is ook de dichtste bij mij thuis en van het werk af nog geen 5 minuten rijden. Nog nooit een verkeerd woord gehad. Integendeel, als je er iets vraagt staan ze klaar met veel uitleg. prijzen vallen zeer goed mee. OOk bij tufken heb ik al iets besteld (en afgeleverd a 100% service) maar ben er nog nooit geweest, maar zal daar spoedig wel ne keer verandering in brengen.
 

loebaske

Een echte hofleverancier heb ik niet eigenlijk, kijk zowat rond waar wat ik aan een deftige prijs kan kopen, maar voor kleine en fijne dinges kan ik terecht bij C-traccs

domie-o2

@ LOEBASKE, wat bedoel je met kleine en fijne dingen?????

Dominiek