Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Favoriete handelaars

Gestart door wisselstromer, 12 januari 2005, 12:51:01 PM

Peter

Dat onderdelen niet of slecht geleverd worden is niet altijd de schuld van de fabrikant. Veel winkels wachten tot ze een aantal dingen samen kunnen bestellen, of doen het gewoon niet.
Hoe meer winkels er zijn die enkel "doosjesverkopers" zijn, hoe slechter de service, en helaas is dit niet alleen bij modeltreinen het geval.
Sommigen, zoals Tufken oa. doen hun uiterste best om onderdelen te krijgen.
Dat er ook merken zijn die perfekte service direkt aan klanten geven, mag ook gezegd worden. Bemo, Fleischmann, Faller, Viessmann enz. zijn voor hun goede service gekend. Meestal gewoon een mailtje en een paar dagen later zitten de onderdelen in je brievenbus. Anderen geven heel slechte service of leveren niet direkt aan klanten (M?rklin en Roco bv.)
Dus inderdaad heren fabrikanten en winkeliers: een betere service is het begin van een betere verkoop.
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

peter
hier moet ik je toch tegenspreken
marklin levert wel degelik aan particulieren
een vried van mij uit eindhoven laat geregeld onderdelen afkomen uit goppingen

hoe en waar hij de onderdelennummers vandaan haalt is me onduidelijk

ik bestel mijn marklin onderdelen gewoon bij Het Spoor
2weken later zijn ze er meestal al
prima service van zowel markln als Het Spoor

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janjozef

Op voorwaarde dat die man met alles (belastingen, btw, sociale zekerheid)  in orde is, anders is het niet meer als een vuile bedrieger.

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

El Greco

Ik heb meer dan een week geleden bij een hier hoog geprezen handelaar uit het Waasland, via zijn website en later ook via zijn persoonlijke mail op het forum een aantal vragen gesteld i.v.m. bepaalde produkten die hij te koop steld en voor mij niet duidelijk waren. Tot op heden blijven die vragen onbeantwoord. Ik vind dit niet kunnen. Misschien ben ik wel een toekomstige klant, zeker als je weet dat ik nog met een volledige baan moet beginnen is dit geen goede reklame. Ik hoop dat de handelaar mijn simpele vragen alsnog beantwoord.
Groeten,
Gert
 

dgrr57

citaat:
Geplaatst door wisselstromer


hoe en waar hij de onderdelennummers vandaan haalt is me onduidelijk



van HIER

loebaske

Ben niet mee zenne Jan??
op wie heb je het ???

janjozef

op johnvandamme, die er juist boven aangehaald is, raar een handelaar waar je niet met credit card, kan betalen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Ben mee [:p][:p]
Ken je die toevallig [?][?]
In ieder geval heb ik eens naar die site van kramm gaan kijken
en die heeft behoorlijke prijzen, maar dan moet men wel voldoende
bestellen, want met de verzendkosten bij gaat het anders duurder
uitkomen dan bij handelaar in de buurt [;)]

conducteur

Als ik dringend iets nodig heb ga  ik naar het modelbouw center van West-Vlaanderen in Brugge.

Als ik het niet zo dringend nodig heb ga ik altijd naar MTE in blankenberge(ook voor reparaties aan mijn loc's e.d)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

El Greco

Ondertussen van de handelaar nu wel een mailtje gekregen [:)] met de reden waarom hij niet tijdig kon antwoorden. Heeft in het kort beschreven wat deze reden zijn, zeker als je 2-3 zaken probeert te combineren kan ik hier tenvolle begrip voor hebben. [:I] Als zelfstandige wordt je inderdaad door de klanten als het ware "meegesleurd" om te presteren en service te bieden. De klanten vinden dit de normaalste zaak van de wereld dat je 24/24 en 365dagen per jaar ter beschikking staat.[|)] Ik kan er van meespreken!!! Als handelaar/zelfstandige doe je dit dan gewoon, je wil tenslotte het beste voor je (toekomstige) klanten.[:p]
Ondertussen is het me al wat duidelijker geworden. Wij gaan elkaar na januari zeker nog zien.
Mvg,
Gert
 

ysbeer

Na het lezen van het artikel in MSM over bouwpakketen voor wagens leek het mij wel wat er een paar te kopen.
Zogezegt, zogedaan bij een bekende(??)treinshop in gruitrode vond ik ze
ALLE DAGEN GEOPEND behalve op eerste kersdag en nieuwjaar stond er met grote letters op zijn site.
Dus ik vandaag (24 dec) 54 km gereden om mij wagens te gaan kopen.
Na een stevig gevecht met de belgische wegwijzer (vooral bij een omleiding)en enige gevraag uiteindelijk om 15.00 in de snepstraat aangekomen.
Maar helaas in belgie is alle dagen natuurlijk geen alle dagen,de winkel was gesloten.
Sorry hoor maar dit was dus de eerste maar zeer zeer waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik deze shop in gruitrode bezoek.
110 km voor jan met de korte achternaam ,bedankt

wim ysbeer

eddy

Kan U teleurstelling volledig begrijpen Wim.110 km voor niets is balen.
groeten Eddy

DelticPower

Hoewel ik zeer weinig op E-bay koop, maar soms is het de enige mogelijkheid om iets speciaals te bemachtigen, heb ik wel enige keren gekocht bij johnvandamme zoals voornoemd in dit draadje.
Er werd snel, binnen een paar dagen de bestelling correct afgewerkt.
Denk als ik de mailtjes hier lees dat er nog handelaren zijn die er iets van kunnen opsteken.(De goede niet te na gesproken).
Het niet accepteren van de creditkaart heeft volgens mij alles te maken met de kosten van de bankverwerking.
Groeten van Jan

tonycabus

Bij "Frederick" moet je oppassen (ebay.de). Die heeft me bij mijn p..... gehad, en lelijk.
'k Heb er nu express een paar prullen gekocht om hem een negatieve evaluatie te kunnen geven voor de 102 (!!) Euro die hij sinds 6 februari (jaja!) heeft en voor dewelke ik nog steeds geen goederen heb.
Wait and see.....
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

ysbeer

citaat:
Geplaatst door ysbeer

Na het lezen van het artikel in MSM over bouwpakketen voor wagens leek het mij wel wat er een paar te kopen.
Zogezegt, zogedaan bij een bekende(??)treinshop in gruitrode vond ik ze
ALLE DAGEN GEOPEND behalve op eerste kersdag en nieuwjaar stond er met grote letters op zijn site.
Dus ik vandaag (24 dec) 54 km gereden om mij wagens te gaan kopen.
Na een stevig gevecht met de belgische wegwijzer (vooral bij een omleiding)en enige gevraag uiteindelijk om 15.00 in de snepstraat aangekomen.
Maar helaas in belgie is alle dagen natuurlijk geen alle dagen,de winkel was gesloten.
Sorry hoor maar dit was dus de eerste maar zeer zeer waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik deze shop in gruitrode bezoek.
110 km voor jan met de korte achternaam ,bedankt

wim ysbeer



En wat is de reactie van de Treinshop"ja dan heeft ysbeer pech gehad"
Respect voor je klanten heet dat.
Nee dan weet ik (ook in belgie)wel winkels die beter met hun klanten omgaan.

wim ysbeer