Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ga m'n stouten schoenen aantrekken

Gestart door Ferdinand, 13 november 2006, 21:20:19 PM

Ferdinand

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Enkele bedenkingen:
- Die grijze blok bovenaanlinks, is dat een raam? Moet je daar niet bij kunnen?
- Een brug over een looppad: vermijd het als het enigszins kan.
- Tafelhoogte: zo hoog mogelijk maken, zodat je vlot onder aan de baan kan werken. 120cm voor de laagste zichtbare rails is zelfs niet teveel.



bedankt voor de reactie, ja dat grijze gedeelte is een raam, en als ik de baan daar 75 cm breed hou en de opbouw laag dan kan ik er gewoon bij, is voor mij de enigste manier om de baan groter te maken, en ik begrijp dat de een brug dus geen goed plan is, wel jammer omdat ik dan de mogelijkheid had om aan die kant de trein te laten keren en eventueel rechtdoor te laten kachelen[:o)]

ps. een hele mooie site en een mega baan wat een kopstation, heb met zeer veel bewondering je site gelezen[:D]

Ferdinand

citaat:
Geplaatst door INFO

citaat:
ik heb winrail 8.0 aangeschaft maar ik zie dat de meeste wintrack gebruiken


Geen enkel probleem, dat is een uitstekend programma.



heb de pdf file een beetje gelezen en zie dat er veel mogelijk is, maar ff door een zure appel heen bijten, oja een klein vraagje, het probleem dat ik ervaar is het volgende : bij cree?r een werktafel kan ik eigenlijk alleen rechte benen kiezen voor de tafel, en niet zoals ik het heb getekend, of kan dat wel maar ik kijk er overheen

alvast bedankt allemaal voor de berichtjes[:D]

INFO

Je kunt iedere vorm tekenen. Is een kwestie van de juiste x y coordinaten ingeven.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

INFO

Hi Ferdinand,

Waar staat dat huis met zo'n grote kamer, een kamer van 30 x 25 meter, die wil ik ook wel. [:D][:D][;)][;)][:I]
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Ferdinand

citaat:
Geplaatst door INFO

Je kunt iedere vorm tekenen. Is een kwestie van de juiste x y coordinaten ingeven.

er staan centimeters achter[:o)][:I][:o)][:D]

tufken

Ja dat is een serieuze baan die afmetingen [:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Tom

Ik zie dat je scherpe hoeken en rechte lijnen gebruikt voor je tafeloppervlakte, persoonlijk zou ik kiezen voor vloeiende lijn, dat zal beter passen met de scenery en natuurlijker overkomen.
Tom

INFO

Alleen de waarheid ligt in het midden.

Havoc

Ja, een voorraadkamer van die fmetingen wil ik ook wel. Hoe groot moet een grote kamer dan wel zijn?

Nu serieus, met die ruimte kan je wel wat aanvangen. De brug kan, maar daar moet je goed over nadenken. Ofwel maak je die vast, en dan moet je er met alles onderdoor. Ofwel laat je ze klappen, en dan moet je ze mee opnemen in de treinbeveiliging.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Ferdinand

citaat:
Geplaatst door INFO





helemaal top zeg, alleen ik kan het niet vinden[:I][:o)]

vriendelijke groet ferdinand die weer moet gaan werken pfffffffff

poco loco

Ferdinand,

Die grijze blokken, zijn dat toegangsluiken?
(niet onbelangrijk ivm het spoorverloop)

groeten, luc.