Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Oriënt Express tentoonstelling

Gestart door janieburton, 17 november 2021, 01:17:42 AM

janieburton

Heeft iemand al de Oriënt Express tentoonstelling bezocht in Train World?
 

Jappy

Nog niet, ik ben van plan om te gaan 22 januari.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Koen

Ik heb 14 dagen geleden de tentoonstelling bezocht.
Ondanks dat ik een jaar en een half geleden Train World bezocht heb, vind ik het bezoek meer dan de moeite waard.
Naar mijn inziens een echte aanrader als je interesse hebt in de Oriënt Express.
Bovendien hebben ze echt de moeite gedaan om de mensen te verwonderen. Aan jullie om te bepalen of in onderstaand filmpje (klikken op de foto)de persoon echt is of niet   :o.

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

een vraagje Koen mocht je in de restauratiewagon CIWL  gaan waar de tafels gedekt stonden, blijkbaar bij de receptie n.a.v het her(openen) van het museum kon dat schijnbaar wel  ;)

Koen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 november 2021, 18:41:33 PM
een vraagje Koen mocht je in de restauratiewagon CIWL  gaan waar de tafels gedekt stonden, blijkbaar bij de receptie n.a.v het her(openen) van het museum kon dat schijnbaar wel  ;)

Daar mochten wij inderdaad in. De moeite om eens door te lopen  :).

Groetjes,
Koen

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

Citaat van: Koen op 18 november 2021, 21:03:12 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 november 2021, 18:41:33 PM
een vraagje Koen mocht je in de restauratiewagon CIWL  gaan waar de tafels gedekt stonden, blijkbaar bij de receptie n.a.v het her(openen) van het museum kon dat schijnbaar wel  ;)

Daar mochten wij inderdaad in. De moeite om eens door te lopen  :).

Groetjes,
Koen

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Er eens eten zou zeker meer deugd doen!!!
;)