Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

corona en zijn langstrekkende gevolgen

Gestart door Metpetergaathetbeter, 28 oktober 2021, 09:20:21 AM


Jurgen

Leuk.

Maar heb ik nu echt gelezen dat die baan 4 kilometer lang is? Dus 4000 meter?

Zelfs met een zolder van 6 meter breed moet je al rare toeren doen om aan 4 km spoor te komen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Paulogic

Amazing. Maar wel een heeeeel lange zaal dat die man ter beschikking heeft.
En ze spreken van mee te nemen naar beurzen... 4 vliegtuigen en een containerschip en ze komen af.... LOL
mvg,
Paul(ogic)

krispy

Dit is volgens mij niet in een gewoone kelder hoor en heb je gezien over welk budget het daar ging , volgens mij voor velen een droom ,maar qua bugedtaire redenen niet bereikbaar 🤣😎
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Metpetergaathetbeter

Citaat van: krispy op 28 oktober 2021, 10:40:22 AM
Dit is volgens mij niet in een gewoone kelder hoor en heb je gezien over welk budget het daar ging , volgens mij voor velen een droom ,maar qua bugedtaire redenen niet bereikbaar 🤣😎
tja het verschil tss rijk en arm in England is veel extremer.....blijkbaar moet deze heer niet werken om den brode als hij elke dag 10 uur spendeerde, ofwel in het slechtste geval geen lastig werk hebben....

eve

Als je de baan opstart moet je wel even de elektriciteit-centrale bellen...

Mvg, Erik.

Metpetergaathetbeter


Jurgen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 oktober 2021, 10:45:18 AM
Citaat van: krispy op 28 oktober 2021, 10:40:22 AM
Dit is volgens mij niet in een gewoone kelder hoor en heb je gezien over welk budget het daar ging , volgens mij voor velen een droom ,maar qua bugedtaire redenen niet bereikbaar 🤣😎
tja het verschil tss rijk en arm in England is veel extremer.....blijkbaar moet deze heer niet werken om den brode als hij elke dag 10 uur spendeerde, ofwel in het slechtste geval geen lastig werk hebben....


Euh, Peter, ik denk dat de reden dat die man niet moest werken in de titel van je draadje staat. Ik ga er dus van uit dat zijn bedrijf in lockdown was en die man dus gedurende al die tijd ook niet kon/mocht werken omwille van de lockdown.

Maar dan nog, als je dit kan presteren op 10 maanden terwijl je geen (of een pak minder) inkomen hebt, dan moet je idd al wel een beetje meer verdienen dan de doorsnee werkmens.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jappy

Heaton Lodge! Episch project dat ik al een tijdje volg op RMWeb. De beste man heeft inderdaad de intentie om te touren met de baan. Meer info erover, en over de bouw kan je vinden op het draadje op het Britse forum:

https://www.rmweb.co.uk/community/index.php?/topic/110677-heaton-lodge-junction/
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

janieburton