Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

MSM website

Gestart door Peter, 08 november 2006, 10:58:14 AM

Peter

Hoewel we binnenkort (volgende week ?) MSM-54 kunnen verwachten staat op de website nog altijd de voorpagina van nr.52
Het regelmatig updaten van de website, geeft meer de indruk dat, al wat er gebeurd en geschreven wordt, opgevolgd wordt.
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

Als je vergelijkt met ander websites van modelspoor tijdschriften komt de site van MSM toch wel degelijk achter, het optijd verander van de nieuwste MSM op de voorpagina is blijkbaar al te veel. [V]
Persoonlijk ben ik ook een voorstander van de digitale versie van MSM voor de abonees.
Tom

janjozef

Voor mij heeft de website niet te maken met het tijdschrift. Een website zou leuk zijn maar ook niet meer dan leuk

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

nmbs

Voor mij is het belangrijkste hetgene IN het magazine staat.  Niet hetgene wat OP het magazine staat [:D]  En zolang het forum nog werkt ben ik ook al heel blij...

Gerolf

Ik vermoed dat de webmaster teveel andere prioriteiten heeft. Jammer, want als je een website maakt, is dat ook een uithangbordje voor je zaak.
En ... een scheefhangend uithangbordje heeft iedereen direkt gezien...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Dat is juist Gerolf, al was het maar de voorpagina plaatsen en enkele te verwachten reportages....
Wie weet komt er verandering in 2007.
We mogen ook niet vergeten dat MSM grotendeels gemaakt is door vrijwilligers.

Tom

De nieuwste MSM werd dan toch nog aangepast op de site, maar nu is het vooral uitkijken naar de volgende MSM volgende week. [:p]
Tom

janjozef

Ge weet big brother is .... , ge weet wel he

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Het is blijkbaar nuttig als er een opmerking over gemaakt wordt [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

Ik vind het toch wel zielig dat er eerst eens over gepraat moet worden voor ze het aanpassen.
Tom

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik vind het toch wel zielig dat er eerst eens over gepraat moet worden voor ze het aanpassen.

Zwijg maar dadelijk zetten ze de cover er terug op van MSM 52 [;)],
Ze kunnen het ook is ne keer vergeten zijn h?.

Peter

Nog enkel het nieuws aanpassen op dat eerste scherm (ze verwijzen naar dingen die in maart 2006 gingen gebeuren) aanpassen, en ze zijn weer uptodate.
Met vriendelijke groeten
Peter