Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM ACTIE 2022

Gestart door doomslu, 04 augustus 2021, 15:26:51 PM

Thommy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 04 augustus 2021, 21:17:37 PM
Citaat van: Thommy op 04 augustus 2021, 21:04:31 PMdees is echt te verkeerd.
???????

hier kun je niet meer zeggen, zoals bij vorige modellen, ok er kloppen details niet meer voor hun eigen tijdperk maar die zijn "verwaarloosbaar". Hier kun je enkel stellen, dit is een tp6 loc. iets waar ik geen voeling mee heb (wil hebben)
Greetz

Thommy

the_gold

#16
.

Sicco

Rustig mannen, dit is niet meer dat een omgeschilderd ouder model ter gelegenheid van de presentatie. Dat soort dingen komen wel goed.

evan

Tuc Rail?  Neen bedankt...    ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

the_gold


doomslu

Citaat van: Sicco op 05 augustus 2021, 17:08:05 PM
Rustig mannen, dit is niet meer dat een omgeschilderd ouder model ter gelegenheid van de presentatie. Dat soort dingen komen wel goed.
Het prototype is inderdaad enkel gebaseerd op de ontwerptekeningen.
Volgende week wordt de echte loc opgemeten en alle details zullen kloppen op het uiteindelijke model.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

niet echt verassend, waarom steeds uit hetzelfde vaatje tappen .......
 

Metpetergaathetbeter

#22
omdat het de enigste herbergier is die wil tappen met een happy houre, hoewel die andere pinten ook had....

Alan On Track

Ook al moet ik toegeven dat dit niet mijn cup of tea is waardeer ik de moeite van MSM wel om toch telkens weer een mooie loc aan te bieden. Ja, het is alweer een VB diesel in een ander jasje, maar ik kan me inbeelden dat een liefhebber van deze locs het leuk moet zijn om de verschillende versies te verzamelen. Je ziet immers ook veel Duitse en Oostenrijkse modelbouwers die er een sport van maken honderden Taurus/Vectron/Traxx locs te verzamelen in telkens een ander jasje. Je moet natuurlijk ook de fabrikant vinden die bereid is om dit soort acties toe te laten, en dan ook nog een model dat binnen een redelijke prijsklasse blijft. Bovendien zal geen enkel model ooit alle lezers aanspreken.

Dus ja. Ik pas ook omdat dit niet echt in mijn tijdperken past, maar toch bedankt voor de moeite. Ik ben benieuwd naar wat de toekomst brengt  ;).
Modelbouw is een kunst

svvander

Je slaagt de nagel op de kop Alan... we mogen inderdaad blij zijn dat we een lijfblad hebben die dit wil doen. En het is moeilijk om voor iedereen goed te doen... stel dat ze nu eens iets compleet anders doen en dat ze met alles blijven zitten, waardoor het niet uitgeleverd kan worden: is dat dan veel beter?

Eigenlijk mogen we gelukkig zijn dat we als klein landje, met een toch wel een beperkt publiek, zoveel verschillende loc's te koop aangeboden krijgen! Hoe was het 30 jaar geleden?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

#25
als er niet genoeg zijn  worden ze niet gemaakt zo eenvoudig is dat...dus er wordt nergens blijven zitten. Tja er zullen er altijd heel gelukkig mee zijn....misschien voor anderen en mij die het niet zien zitten spaarcentjes voor iets anders

svvander

Worden ze niet gemaakt... en dan hebben we helemaal niets  ;D (En gene ja maar... dit is de realiteit)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter


the_gold


Herwig

     'Photoanstrich'    +   NMBS-jaren zeventig-livrei  ?


      ( maar heeft niks vandoen met de MSM-actie )