Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Digitale fotokader

Gestart door janieburton, 01 augustus 2021, 14:48:47 PM

janieburton

Wie heeft er ervaring met een digitale fotokader in het formaat A3 of groter?(liefst met ingebouwde batterij)

Of heeft iemand een suggestie voor een digitale fotokader?
 

janieburton

Heeft niemand een digitale fotokader?
 


ACFI

Janie,

een A3 formaat fotokader op batterijen heb ik nog niet gezien. Wat het dichtst in de buurt komt is wsch een 27" scherm met een ingebouwde kaartlezer of plaats voor een USB stick.

Maar zo een grote schermen op batterij heb ik ook nog niet in de handel gezien.

ACFI

dani

Koop anders een  flatscreen TV van bvb 22--24 inch .     Dat is bbest betaalbaar  en hebben meestal een USB ingang.
Kan je ook nog veel meer mee doen dan enkel foto'kes kijken.     
Er bestaan er ook die op 12V werken  (heb ik in de mobihome geinstalleerd)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Zo'n grote heb ik ook nog niet gezien, maar als ik google, dan bestaan ze wel. Wel niet op batterij, die verbruiken zo'n 35W.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op 03 augustus 2021, 13:33:32 PM
Er zijn er vele te koop hoor;
https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiG67i44JTyAhWR5HcKHRKpCzUYABA2GgJlZg&ohost=www.google.com&cid=CAESQOD2Wc433IIoy8aSqo-zE-YGn4PnSloxKvuNFxuIoO1Z1JIiVFGt2LxVck4yUlWkB4HhbbzDH-FM5PN7s825yC8&sig=AOD64_3mRGDRktmEOJq7OEawFYVHo9u0ww&q&adurl&ved=2ahUKEwjl1LC44JTyAhXMC-wKHeOhA2MQ0Qx6BAgDEAE
Zowel nieuw als okkasies!
Google is (weeral eens) jouw vriend...

;)

Hoi,

Idereen dank voor de info en link.
Ik weet dat google de "beste vriend" is en dat men eventueel besprekingen daar terug vindt maar sommige besprekingen zijn soms wat "te mooi" en anderen zijn dan wat "te negatief" wat dan mij een wrang gevoel doet krijgen dat het gemanipuleerd is.

In eerste instantie vroeg ik wie er ervaring heeft met een digitale fotokader en eventueel met een fotokader op A3 formaat; maar alle ervaringen met een digitale fotokader van welke grootte ook zijn welkom

In tweede instantie of iemand een suggestie heeft voor een fotokader op basis van zijn ervaring.

Citaat van: dani op 03 augustus 2021, 15:44:23 PM
Koop anders een  flatscreen TV van bvb 22--24 inch .     Dat is bbest betaalbaar  en hebben meestal een USB ingang.
Kan je ook nog veel meer mee doen dan enkel foto'kes kijken.     
Er bestaan er ook die op 12V werken  (heb ik in de mobihome geinstalleerd)

Ik vermoed dat in een digitale fotokader er een soort software zit om de foto's vloeiend te laten overgaan in elkaar en dat dat eventueel zou ontbreken in een flatscreen TV

 

dani

Citaat van: janieburton op 12 augustus 2021, 23:22:10 PM
Ik vermoed dat in een digitale fotokader er een soort software zit om de foto's vloeiend te laten overgaan in elkaar en dat dat eventueel zou ontbreken in een flatscreen TV

Vermoedens zijn net als Google ook niet altijd de beste raadgevers vrees ik.
De meeste  van dat soort TV's heeft ook wel een stukje software aan boord om de afbeeldingen te laten over gaan in elkaar .
Dat kan je bevragen bij de fabrikant of vaak zelfs in de on line manuals  zien.

"meten is weten"  geldt ook hier .    Assumpties zijn snel gemaakt maar  de  "data"  zijn correcter.   Dus als je een modelletje op het oog hebt, even checken en vaak ben je dan aangenaam verrast  (of soms inderdaad ook niet).
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.