Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Sudexpress 2021 2022 nieuw PDF

Gestart door eve, 09 juni 2021, 07:24:08 AM


SuSke

interessante dingen op komst daar in Portugal.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

TECHWIL

MOOI.
Die EURODUAL in HO lijkt mij wel zeer geslaagd.
Heeft iemand ervaring met deze Portugese fabrikant wat betreft kwaliteit ?
RENWIL

ERVIN

Wat een mailtje al niet kan doen hé , de Europorte 4000 staat er dus ook terug tussen.  ;)
De kwalitiet is super te noemen , wel heel fragiel allemaal , maar rijden doen die locs als de beste.
Ook qua service denk ik wel dat het in orde is , ik stuurde hen vorige week een mail i.v.m. de Euro 4000 en twee dagen later had ik reeds een berichtje terug.

svvander

Het staat me voor dat iemand heel veel interesse had in dit model... Mardig?  8)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

Ge moogt gerust zijn!!

Straks eens op mijn gemakske doorlopen en bestellen ;D
Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ERVIN op 09 juni 2021, 10:27:43 AM
Wat een mailtje al niet kan doen hé , de Europorte 4000 staat er dus ook terug tussen.  ;)
De kwalitiet is super te noemen , wel heel fragiel allemaal , maar rijden doen die locs als de beste.
Ook qua service denk ik wel dat het in orde is , ik stuurde hen vorige week een mail i.v.m. de Euro 4000 en twee dagen later had ik reeds een berichtje terug.
tja jaagt die ons in de kosten............ ;D ;D ;)

B_Modelbouw

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 juni 2021, 11:23:29 AM
Citaat van: ERVIN op 09 juni 2021, 10:27:43 AM
Wat een mailtje al niet kan doen hé , de Europorte 4000 staat er dus ook terug tussen.  ;)
De kwalitiet is super te noemen , wel heel fragiel allemaal , maar rijden doen die locs als de beste.
Ook qua service denk ik wel dat het in orde is , ik stuurde hen vorige week een mail i.v.m. de Euro 4000 en twee dagen later had ik reeds een berichtje terug.
tja jaagt die ons in de kosten............ ;D ;D ;)

Ervin legt een deel bij, geen paniek 😂🤑🤣, gelukkig voor mij rijdt die nooit richting Nederland over lijn 12 of komt die op de Combinant in de haven ... dus geen Europorte 4000 voor mij, al vind ik het wel een indrukwekkende loc
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Metpetergaathetbeter

ik vind dat gewoon zo'n mooie lelijke loc  ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: B_Modelbouw op 09 juni 2021, 11:31:19 AM
gelukkig voor mij rijdt die nooit richting Nederland over lijn 12 of komt die op de Combinant in de haven ... dus geen Europorte 4000 voor mij, al vind ik het wel een indrukwekkende loc
altijd gevaarlijk om nooit te zeggen voor je het weet doet hij het wel .....

Driesel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 juni 2021, 11:50:17 AM
Citaat van: B_Modelbouw op 09 juni 2021, 11:31:19 AM
gelukkig voor mij rijdt die nooit richting Nederland over lijn 12 of komt die op de Combinant in de haven ... dus geen Europorte 4000 voor mij, al vind ik het wel een indrukwekkende loc
altijd gevaarlijk om nooit te zeggen voor je het weet doet hij het wel .....

Inderdaad, want de Euro 4000 komt toch al dichtbij hoor. Die komt wel al eens in Antwerpen Noord.

De Eurodual is trouwens ook al in België geweest: https://railcolornews.com/2018/03/23/be-so-how-is-that-eurodual-locomotive-doing/
Gezien deze loc niet over een 3 kV-systeem beschikt, werd die in België enkel getest op zijn dieselkracht.


SuSke

Dan eindelijk een e-loc die met gestreken panto over de baan kan scheuren.... waarheidsgetrouw  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bb67400fan

Voor de nummertjesfanaten, de 4002 heeft wel zelden (tot nooit?) in België gereden.
Dus of het interessant is om deze te kopen voor een Belgische modelbaan weet ik niet? Hangt er natuurlijk van af hoe hard je let op details.
Ik wou het maar even zeggen..  ;D

PeterVG

Op flickr heb ik een paar Belgische optredens kunnen vinden. Niet veel maar ze zijn er wel.

Europorte 4002  through Antwerp Noorderdokken by Nicky Boogaard, on Flickr