Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

filisur

Gestart door Dvroonen, 16 mei 2021, 17:26:07 PM

Dvroonen

Eerste deel van station Filisur is bijna af
 

doomslu

Er was iets grondig fout met de link naar de foto in bovenstaand bericht. Ik heb het gecorrigeerd...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

adrievans

mooi station, welk tijdperk/regio?
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Dvroonen

Het staat in de regio Graubunden in Zwitzerland op de Rhätische Bahn Het tijdperk ben ik niet zeker omdat het in de loop der jaren een paar keer verbouwd is
 

Dvroonen

Ik ga nog een poging wagen om een paar fotos te posten [/url]rsz_120210516_151044 by Danny Vroonen, on Flickr  [/img]
 

just4fun

Citaat van: Dvroonen op 17 mei 2021, 12:31:40 PM
Ik ga nog een poging wagen om een paar fotos te posten
Geen foto te zien, helaas.
Een foto kan geplaatst worden door [ img ]XXX.jpg[ /img ] (zonder de spaties voor en na de vierkante haakjes).
Na die sluiting (= [ /img ]) kan er eventueel verwezen worden naar uw naam en de Flickr.
Paul

Rangeerduivel

Zo gaat dat....



Asjeblieft

;)

Havoc

Heel mooi zo'n constructie. Welke schaal? Allemaal zelf gesneden of gelaserd? En welke houtsoorten?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Dvroonen

Het is in schaal 0 ik ben ook bezig aan 1 in schaal Ho want ik heb geen treinen is schaal 0 maar ik wou eens iets groter maken
Ik heb het allemaal zelf gefreesd op mijn cnc het hout is berkenmultiplex van 3 en 1 mm en op maat gefreesde hardhouten latjes
 

jacques timmermans

Wat houd je tegen om wat Zwitsers materiaal aan te schaffen en enkele spoor 0 modules te realiseren?

groetjes, en doe zo verder

Jacques Timmermans 

bollen neus

In schaal O is het Zwitsers en Oostenrijks materiaal enorm groot in de aanbiedingen, enne tis weer eens iets anders moet ge maar denken.
Den Eric