Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Namen noemen

Gestart door tonycabus, 01 november 2006, 01:38:42 AM

Rotsgieter

Bedankt voor die tip Gerolf want dat wist ik ook nog niet. En wat de namen betreft daar heb ik totaal geen moeite mee al kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die zo'n belachelijke naam hebben dat ze zich ervoor zouden kunnen schamen en zodoende deze liever niet vrij geven. Met de mijne heb ik dat gelukkig niet al weet ik niet of het in een andere taal misschien wel zo is.  Mijn achternaam is Waleboer en heb ik van mijn vader en ben daar trots op, mijn voornaam is Hans en of ik die van m'n vader of moeder heb gekregen weet ik niet maar het is wel dezelfde als die mijn vader had en ben er dus minstens net zo trots op. Ook het feit dat ik een stukje van mijn naam aan Messieux-WALEmons mee heb kunnen geven stemt mij vrolijk.

Mvrgr. Hans Waleboer  Hans Waleboer   Hans Waleboer   Hans Waleboer,
dat ben ik dus !!

ysbeer

Hans
Is wim waleboer,die hier ook rondloopt,je broer.?????

wim ysbeer

Klaas Zondervan

Als het mij vergund is hierop te reageren: Hans Waleboer en Wim Waleboer zijn geen broers, maar volle neef van elkaar.

zoeffie

Dan ben ik toch nieuwsgierig naar de reactie van Hans of Wim.
Van Wim had ik namelijk begrepen dat ze toch echt broers zijn[:p], maar misschien heb ik Wim verkeerd begrepen[;)]

Klaas Zondervan

Zoeffie, je brengt me aan het twijfelen. Ik dacht te weten hoe het familieverband tussen de Waleboeren in elkaar zit, maar nu ga ik toch even wachten tot een van de broers (of neven) zelf reageert.

Rotsgieter

Heren ik zal uitleg geven met een klein raadsel:
Het is niet mijn broer Rien, niet mijn broer Wim en niet mijn broer Cor maar toch is het de zoon van mijn vader, rara wie is het ??
En voordat de volgende vraag aan de orde komt, Rien is mijn tweelingbroer, Cor (voor jullie onbekend is de oudste) en Wim zit daar dus tussenin.

Mvrgr.  Hans

zoeffie

Heb ik Wim toch goed begrepen[;)]

En die zoon van je vader dat ben jezelf[:D]

Willems

Leuk, voor ik kan reageren weet iedereen het naadje van de kous.
Ik ben dus Wim, ongeveer twee maal zo groot als Hans en Rien,maar dat ligt aan het feit dat zij als tweeling alles hebben moeten delen.
Wim Waleboer
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

Rotsgieter


Willems

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Als het mij vergund is hierop te reageren: Hans Waleboer en Wim Waleboer zijn geen broers, maar volle neef van elkaar.


Het is geen elektronica en Klaas slaat de plank gelijk mis[:D]
Dus Klaas, schoenmaker hou je bij je leest[:p]

Wim Waleboer
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

Klaas Zondervan

Wim, ik zal het nooooooit meer doen.[:I]

DHG500

Tony,

ik heb mijn profiel gecheckt en ik blijk ook ??n van de 'zondaars' [:(]
Ik heb gelijk mijn profiel aangevuld.
Met vriendelijke groet,

Bob

(DHG500)

marklinfreakske

eigenlijk vind ik maar meer dan normaal dat iedereen hier zijn naam zegt, inderdaad, we zijn hier geen pubers meer, maar meer volwassenen die elkaar kunnen hepen met de hobby, zelf ben ik nog maar 17, verjaar op 30 november hint hint [}:)][:D] ene eigenlijk heb je hier gelijk :  
citaat:
de leeftijd telt nie, maar de kennis over treinen die de hobby voor anderen en jezelf er op vooruit helpt.
Zelf weet ik veel over mobile station en central station van M?rklin, en kan er veel mensen mee helpen, ik maak er mezelf content mee, maar ook andere mensen [:)]

mvg, Brecht T.

eric

Ik zat net even op het forum overzicht te kijken en zag bij de beheerders "jochovitch" staan.
Luc, Tony en Nico horen we nog regelmatig.
Maar wie is "jochovitch" eigenlijk?

Gerolf

citaat:
Geplaatst door eric

wie is "jochovitch" eigenlijk?
De computer-wizard van bij MetaMedia
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw