CEO NMBS dreigt ermee treinverkeer naar kust stop te zetten

Gestart door janieburton, 01 april 2021, 20:45:18 PM


Murphy

Goed idee???
Kunnen ze in de plaats allemaal samen naar het Warandepark in Brussel gaan,
naar een optreden van The invisible man gaan kijken..... :o :o :o :o

:( :( :( :( om te zien hoeveel idioten er hier wel rondlopen in België.
Dat moet dan onze toekomst verzekeren. :-\ :-\
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Metpetergaathetbeter

is een generatie die wil gerespecteerd worden maar ze zijn de generatie die voor niets of niemand respect hebben.Ik hoop alvast dat als er nog veel Corona moeten krijgen dat ze er ook bij zijn.De "Ik"generatie, hebben hier ook zo'n sleutelpost als je naar hem luistert doet die alles maar ik moet hem nog altijd een eerste keer zien werken. Wij spraken nog van my generation zij over de ME generation

Havoc

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 april 2021, 21:49:45 PMWij spraken nog van my generation zij over de ME generation

Denk dat dat eerder is omdat hun kennis van het engels zo laag geworden is ;)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Havoc op 02 april 2021, 09:48:38 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 april 2021, 21:49:45 PMWij spraken nog van my generation zij over de ME generation

Denk dat dat eerder is omdat hun kennis van het engels zo laag geworden is ;)
toch niet zij beheersen dat heel goed maar alleen als het past in hun kraam

Anderzijds in Antwerpen bleken daar toch een klein percentage,weliswaar daar misschien niet zo verstandig aanwezig die toch wel blijk gaven van een zekere letterlijke en figuurlijke nuchterheid die wel gevolg gaven aan de vraag naar veilig met elkaar omgaan,properheid en die zelfs nog andermands afval meenemen/het op de gevraagde manier te deponeren RESPECT!

Metpetergaathetbeter

trouwens die minister van Ecolo gezien waar hij licentiaat in is, hij bewijst alvast dat hij te leren leerstof onvoldoende kent en de niet gekende kennis bij dat Min.besluit niet heeft toegepast).Misschien bestaat aan de andere kant van de taalgrens een handel in diploma's die je niet waard ben zoals hier in Vlaanderen die"illegale voorlopige rijbewijzen :-\

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Is er in België geen minister van onbegrijpelijke texten? :D

;)

Murphy

In België zijn er ministers voor van alles minstens 5.  :-[ :-[ :-[ :-[
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 02 april 2021, 13:30:41 PM
Is er in België geen minister van onbegrijpelijke texten? :D

;)
eens wat opzoekwerk doen hé waarin hij uitblinkt