Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Nieuwe maatregelen tegen corona op de treinen

Gestart door janieburton, 20 maart 2021, 12:55:21 PM

Karel A.J.

Citeerals men op een luchthaven iedereen gaat moeten zoeken op computer, als internet uitvalt niet laten vertrekken

Als er echt helemaal geen connectiviteit meer is, dan ligt de luchthaven sowieso plat hoor, coronacertificaat of niet. Alleen zal dat niet zo gauw gebeuren. Men heeft daar nogal wat plannen B en zelfs C...

Verder helemaal akkoord dat de maatregel bij het spoor nooit practisch kan afgedwongen worden, precies daarom stelde ik reeds dat men er maar beter zo weinig mogelijk aandacht aan besteedt.

Havoc

Uiteraard. Maar ik kan me wel inbeelden dat in zo'n geval wel andere systemen voorrang krijgen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Die maatregelen bij het spoor en alle andere ook zijn gewoon drogredenen
om boetes te verantwoorden,
ze zijn aan het eind van hun latijn
Zoals oa geld verbranden een maatregel is om steekpenningen te verbergen...
Er zullen er vast wel zijn die begrijpen wat ik bedoel!
Burgeroorlogen en revoluties zullen het uiteindelijke resultaat zijn!

;)

Havoc

Burgeroorlog in dit land? Geloof ik niet. Veel teveel lamzakkerij. Knikken van in de luie zetel ja.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Karel A.J.

Bovendien is er hier nog net een tikje meer gezond boeremensenverstand in omloop - we gaan nog niet zo gauw de Wetstraat bestormen. Al zijn er natuurlijk ook hier supporters van Donald Truck.

janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op 21 maart 2021, 15:55:24 PM

Zoals oa geld verbranden een maatregel is om steekpenningen te verbergen...
Er zullen er vast wel zijn die begrijpen wat ik bedoel!
;)

Onze huidige minister van volksgezondheid, hij is daarna verdwenen van het politiek toneel, als ik me niet vergis is hij dan is gaan "studeren" aan prestigieuze universiteiten en hij is vorig jaar zoals een wit konijn te voorschijn gekomen.

Ik vraag mij af wie de regel van "alleen" aan het venster te zitten op treinen met een toeristische bestemming heeft bedacht.

We zullen zien hoe de NMBS het gaat oplossen, als het een privé bedrijf was dan denk ik dat die al hadden gezegd "we stoppen ermee".   
 

Havoc

Gevonden op een ander forum: de sekswerkers kunnen nu niet meer op vakantie gaan. Op vakantie zitten die niet aan het raam.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

NMBS heeft al proactief gedacht bij het ontwerp van de Desiro's en M6 rijtuigen. Andere volgens misschien ook bij een eerstvolgende revisie. ;D ;D ;D

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Terug baladeuses in dienst zetten zou ook een oplossing zijn. Genoeg ventilatie...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

misschien zijn overtollige open bakwagons een gezonde oplossing ?

Metpetergaathetbeter

't zal afgelopen zijn met te mekkeren over aan het raam op de trein te zitten richting kust gedurende de paasvakantie.We zullen met z'n allen kunnen in de tuin/binnen(in ons kot) zitten aan het venster en naar binnen of naar buiten kunnen kijken  :(

Boemeltrein

Hoeveel ouders hebben zich niet geërgerd als hun kroost aan het ruziën was voor het plaatsje aan het raam...en meestal won de jongste het pleit maar nu gebiedt onze regering dat we het kleine kind moeten gaan uithangen ;D