MODELSPOOR 2021 by MTD - 23 & 24 oktober 2021 in Edegem (B)

Gestart door SuSke, 04 februari 2021, 23:16:49 PM

Luc

Oufti!

SuSke

#16
Nog een kleine 2 weken te gaan, en voor wie nog niet op de webstek van de club is gaan kijken, even een opsomming van de aanwezige baantjes en andere activiteiten:

Gast banen

Puerto de Los Speculos - N - Luc De Martelaer


Dusty Wheel - N - Luc De Martelaer


Cushman Oregon - H0 - Ronald Halma


Jimm Lemonade Factory - H0e/H0 - Roderik vanderkelen


Booischot Statie - Z - Pieter Willems


Trambocht - N - N160


Perštejn - H0 - Maurice Kleverwal


Halte Trombroek - H0m - Gerard Tombroek


Elevador do Bom Jesus do Braga - H0e - Paul de Groot


United Grain Growers - H0 - Frank Bunnik


Zwanzebeek - H0/H0m - Alan Jockmans


Pabrik Gula Jairuba - H0e - Diger Rossel


Banen van Clubleden

Märklin Retro - H0 - Jos Maes
Dubbelspoor - H0 - Gilbert Van Ham

Clubbanen

Bisschoppenhof - Industrie - H0
Baerechum Extended - Z
Enntahl - N
Vaerwegh Dok - H0
MéTiers Du canal - N/Ne
MaîTres Du ludiSme - Sm

Demonstraties

Männlemaler - Andreas Schulte
Welberg Scenery - Martin Welberg


En verder natuurlijk

Fragmentjes-wedstrijd met internationale deelnemers waarbij het publiek de winnaar kiest

Een baantje waar de jeugd ook met de trein mag spelen

Een verkoopstand waar de leden en de club overtollig materieel aanbieden

"MTD - Centraal" - een niet te versmaden cafetaria voor het obligate natje en droogje

Infostand rond de werking van de club met enkele kleine realisaties die passen in de vitrinekast
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

evan

Knappe gastbanen!  Ik kom zaterdag zeker buurten.  Tenminste als ik nog buiten durf na woensdag 😎
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SteamMike

Evan, je moet misschien vooraf al wat foto's voorzien met je handtekening, dan kan je die al uitdelen van zodra je binnenkomt. Zorgt voor een beter doorstroming. Als het moet, voorzien we een tafeltje waar je wat locs en wagonnetjes kan handtekenen want een BN (ook al ben je Vlaming) kunnen we niet zomaar laten gaan. Zorg er dan wel voor de je gevolgd wordt door een aantal fotografen, dan scoor je wel beter dan get Ready die ik gisteren gespot heb op de parking van Ikea Wilrijk toen ik daar toevallig was voor een andere winkel.

Michel
 

Ronald

Wij zijn er bij! :D En kijken er naar uit.

Citaat van: evan op 10 oktober 2021, 07:44:10 AM
Tenminste als ik nog buiten durf na woensdag 😎

Bodyguards mee  ;D

SuSke

Citaat van: evan op 10 oktober 2021, 07:44:10 AM
Knappe gastbanen!  Ik kom zaterdag zeker buurten.  Tenminste als ik nog buiten durf na woensdag 😎

Zeker komen, er moeten nog wat afspraken gemaakt worden naar de komende jaren toe....  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

steamdriven

Mooie collectie weeral. Ik kijk er naar uit om -zoals de voorbije jaren- eens langs te komen.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Martin Welberg

Citaat van: evan op 10 oktober 2021, 07:44:10 AM
Knappe gastbanen!  Ik kom zaterdag zeker buurten.  Tenminste als ik nog buiten durf na woensdag 😎

Zal je minstens 1 dag stevig stalken en om handtekeningen zeuren  :P

oebr

Citaat van: B_Modelbouw op 06 februari 2021, 08:18:27 AM
Vaccineren? Gewoon een Duveltje drinken aan de Toog...
- Wordt van hetzelfde grondwater als Pfizer gemaakt, zal dus wel beschermen.

absoluut, enig onderzoek verdient aanbeveling
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

SuSke

Citaat van: wouterdt op 05 februari 2021, 20:06:54 PM
Jahoe!  ;D
moeten we ons vaccinbewijs aan den ingang laten zien? 8)

Zoals het er vandaag naar uitziet, mag je dat rustig thuis laten liggen.

Maar we zullen daar volgende week nog wel iets over communiceren  ;D ;D  Je weet noit met die "Vivaldis"
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.



SuSke

Voorlopig is het dragen van mondkapjes niet verplicht voor evenementen met minder dan 500 aanwezigen., dus ook niet bij ons.
Ook is er voorlopig geen verplichting tot het tonen van het Corona-safe-ticket (voor wat het waard is).

Deze informatie wordt nog bevestigd of tegengesproken in de loop van volgende week in functie van de dan geldendevoorwaarden.

Ook zal er dan meer informatie beschikbaar zijn ivm de werking van de financiële handelingen op de tentoonstelling.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.