Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

verwijderd

Gestart door n/a, 27 oktober 2006, 02:05:26 AM

INFO

#15
Factageklerk,

Dat moet je niet aan ons vragen, die vraag moet je M?rklin stellen.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

13erke

#16
@ factageklerk,
1) Het zou nu heel stom zijn van M* om nu de zwevende cabine uit te brengen, roco is hen al voor.
2) Het aanpassen van de mal voor een metalen behuizing kost heel wat meer dan een kunststofkap. Je moet bij M* al met heel goede cijfers afkomen vooraleer zij een nieuw model (of aanpassing) overwegen. Het idee van een model van de bolle neus met dubbele frontseinen zou ik dan ook maar niet te veel op hopen, maar het kan altijd natuurlijk.

Rochevalien

#17
marklin KAN toch eenvoudig een bolle neus uitbrengen op basis van de CFL 1600? en dat is toch een schitterend model.

Gerrit

Jurgen

#18
Mja, M?rklin kan veel doen. Maar dat is nog geen garantie dat ze het ook daadwerkelijk gaan doen.
Ze kunnen ook de boeken neerleggen, maar dat doen ze ook niet h?. Nog niet. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#19
Misschien lekt er de komende tijd wel wat uit. Op de beurs in Keulen 9 t/m 12 november wordt in elk geval wat ik begrepen heb het nieuwe insider model voor 2007 voor Ho bekend gemaakt.
Ik gok op een stoomloc of een eloc of een diesel.
[;)]

13erke

#20
citaat:
Ik gok op een stoomloc of een eloc of een diesel

Tja, zo kan je er niet veel meer naast zitten he

Steven86

#21
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Mja, M?rklin kan veel doen. Maar dat is nog geen garantie dat ze het ook daadwerkelijk gaan doen.
Ze kunnen ook de boeken neerleggen, maar dat doen ze ook niet h?. Nog niet. [}:)]


Neen integendeel. Hun omzet neemt weer toe. Wellicht door al die gratis reclame [:D]

55erke

#22

Hoy
Marklin heeft tog al bolle neuzen uitgebracht met dubbele frontsienen[;)]

Groeten
Johan

Jurgen

#23
citaat:
Geplaatst door Davy

Misschien lekt er de komende tijd wel wat uit. Op de beurs in Keulen 9 t/m 12 november wordt in elk geval wat ik begrepen heb het nieuwe insider model voor 2007 voor Ho bekend gemaakt.
Ik gok op een stoomloc of een eloc of een diesel.
[;)]



Wordt dat normaal gezien niet altijd bekend gemaakt op die beurs?
Hoewel, Insiderleden kunnen misschien al sneller iets te weten komen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#24
Wat meer nieuws over de serie 18. Wel in het Frans.

Hebben jullie dit al gelezen op de Franse Marklin site.
Daar staat ook wat over de wagens.

Les voitures sont produites au 1:87, c'est ? dire que la longueur hors tampons s'?l?ve ? 293 mm et ? 248 mm avec le fourgon g?n?rateur.

Voor de rest mijn Frans is nu niet echt je van het.
http://www.marklin.fr/nouveaute/transeuropexpress50.html


n/a

#25
De nieuwe insiderloc 2007, al heb ik zo mijn gedachten hierover volgens mij is het een grap, maar dan wel een goeie. Al is het wel afkomstig van een Fransman. Mocht het wel waar zijn wordt ik insider lid.



Model 39050:
http://img171.imageshack.us/img171/7852/39050schnellzuglokomotisa6.jpg

Vorbild: Baureihe 05 der Deutschen Bundesbahn (DB).
Modell: 2 geregelte, elektronisch abgestimmte
C-Sinus-Hochleistungsantriebe in kompakter Bauform mit mfx-Decoder und
Soundgenerator. 3 Achsen in der Lokomotive und alle 5 Achsen des Tenders
angetrieben, 4 Haftreifen. Tender aus Metall. Gleisradiusbezogen
verstellbare Kurzkupplung zwischen Lok und Tender. Telex-Kupplung am
Tender. Funktionsf?hig nachgebildetes Innentriebwerk mit echter
Blasrohrfunktion. Fest eingebauter Hochleistungs-Rauchsatz konventionell
in Betrieb, digital schaltbar. Fahrtrichtungsabh?ngig wechselndes
Zweilicht-Spitzensignal mit warmwei?en LED konventionell in Betrieb,
digital schaltbar. Telex-Kupplung und Lokpfiff sowie
Anfahrbeschleunigung und Bremsverz?gerung mit Control Unit oder Systems
digital schaltbar. Dampflok-Fahrger?usch, Luftpumpen-Arbeitsger?usch,
Feuerb?chsen-Flackerlicht und Bremsenquietschen mit M?rklin Systems
schaltbar. Drei weitere Sound-Funktionen (Dampf ablassen, Kohle
schaufeln und Sch?ttelrost-Ger?usch) mit Central Station 60212
aktivierbar. Fest montierte Figuren von Lokf?hrer und Heizer. Zum
Lieferumfang des Modelles geh?ren eine Flasche des neuen
Spezial-Dampf?ls 02430, Dosierspritze zum exakten Bef?llen des
Rauchgenarators. Befahrbarer Mindestradius 420 mm. L?nge ?ber Puffer
30,3 cm.

Highlights:
Lokomotive ?berwiegend in Metallausf?hrung.

Besonders filigrane Ausf?hrung, viele einzeln angesetzte
Griffstangen, Leitungen und Details.

Spezialrauchsatz mit radsynchronem Dampfaussto?.

2 C-Sinus-Antriebe in kompakter Bauform.

Anfahrverz?gerungen der C-Sinus-Antriebe zur Simulation des
"Schleuderns" der Lokomotiv-Treibr?der unabh?ngig einstellbar.

Beleuchtung mit warmwei?en LED.

Vorbildgerechte Wirkung der Ger?uschelektronik durch Lautsprecher im
Lokkessel.

Telex-Kupplung am Tender nur bei abgeschalteter Anfahr- und
Bremsverz?gerung schaltbar gegen unbeabsichtigtes Entkuppeln.

Vielf?lige Betriebs- und Soundfunktionen schaltbar.

Vorbildgerechte Ausf?hrung mit Au?enrahmen-Nachlaufdrehgestell und
blanken Kesselringen.
Die Lokomotive 39050 wird in einer
einmaligen Serie nur f?r Insider-Mitglieder gefertigt. Die Auslieferung
ist f?r Ende 2007 vorgesehen.

Bron: http://stummi.foren-city.de/topic,7005,75,-prognose-der-maerklin-neuheiten-2007.html







Jurgen

#26
Dat van die reeks 18 en zijn rijtuigen ziet er goed uit.

Het bovenstaande bericht daar snap ik de ... van. Waarom zou dat een grap kunnen zijn?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Greg

#27
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Dat van die reeks 18 en zijn rijtuigen ziet er goed uit.

Het bovenstaande bericht daar snap ik de ... van. Waarom zou dat een grap kunnen zijn?



Omdat het 100% ongeloofwaarig is.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

wisselstromer

#28
ik den k ook niet dat het een grap is
deze loks is wel heel onmarklin (2 motoren, grote bochtrstralen) vind ik mr het ziet er zeer veelbelovend uit
gaat een pak geld kosten vrees ik
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Greg

#29
citaat:
Geplaatst door Davy

De nieuwe insiderloc 2007, al heb ik zo mijn gedachten hierover volgens mij is het een grap, maar dan wel een goeie. Al is het wel afkomstig van een Fransman. Mocht het wel waar zijn wordt ik insider lid.



Model 39050:
http://img171.imageshack.us/img171/7852/39050schnellzuglokomotisa6.jpg

Vorbild: Baureihe 05 der Deutschen Bundesbahn (DB).
Modell: 2 geregelte, elektronisch abgestimmte
C-Sinus-Hochleistungsantriebe in kompakter Bauform mit mfx-Decoder und
Soundgenerator. 3 Achsen in der Lokomotive und alle 5 Achsen des Tenders
angetrieben, 4 Haftreifen. Tender aus Metall. Gleisradiusbezogen
verstellbare Kurzkupplung zwischen Lok und Tender. Telex-Kupplung am
Tender. Funktionsf?hig nachgebildetes Innentriebwerk mit echter
Blasrohrfunktion. Fest eingebauter Hochleistungs-Rauchsatz konventionell
in Betrieb, digital schaltbar. Fahrtrichtungsabh?ngig wechselndes
Zweilicht-Spitzensignal mit warmwei?en LED konventionell in Betrieb,
digital schaltbar. Telex-Kupplung und Lokpfiff sowie
Anfahrbeschleunigung und Bremsverz?gerung mit Control Unit oder Systems
digital schaltbar. Dampflok-Fahrger?usch, Luftpumpen-Arbeitsger?usch,
Feuerb?chsen-Flackerlicht und Bremsenquietschen mit M?rklin Systems
schaltbar. Drei weitere Sound-Funktionen (Dampf ablassen, Kohle
schaufeln und Sch?ttelrost-Ger?usch) mit Central Station 60212
aktivierbar. Fest montierte Figuren von Lokf?hrer und Heizer. Zum
Lieferumfang des Modelles geh?ren eine Flasche des neuen
Spezial-Dampf?ls 02430, Dosierspritze zum exakten Bef?llen des
Rauchgenarators. Befahrbarer Mindestradius 420 mm. L?nge ?ber Puffer
30,3 cm.

Highlights:
Lokomotive ?berwiegend in Metallausf?hrung.

Besonders filigrane Ausf?hrung, viele einzeln angesetzte
Griffstangen, Leitungen und Details.

Spezialrauchsatz mit radsynchronem Dampfaussto?.

2 C-Sinus-Antriebe in kompakter Bauform.

Anfahrverz?gerungen der C-Sinus-Antriebe zur Simulation des
"Schleuderns" der Lokomotiv-Treibr?der unabh?ngig einstellbar.

Beleuchtung mit warmwei?en LED.

Vorbildgerechte Wirkung der Ger?uschelektronik durch Lautsprecher im
Lokkessel.

Telex-Kupplung am Tender nur bei abgeschalteter Anfahr- und
Bremsverz?gerung schaltbar gegen unbeabsichtigtes Entkuppeln.

Vielf?lige Betriebs- und Soundfunktionen schaltbar.

Vorbildgerechte Ausf?hrung mit Au?enrahmen-Nachlaufdrehgestell und
blanken Kesselringen.
Die Lokomotive 39050 wird in einer
einmaligen Serie nur f?r Insider-Mitglieder gefertigt. Die Auslieferung
ist f?r Ende 2007 vorgesehen.

Bron: http://stummi.foren-city.de/topic,7005,75,-prognose-der-maerklin-neuheiten-2007.html










davy ik ben het met je eens, het is een flauwe grap, hier zijn mijn argumenten:
- De foto bevat teveel fouten om goed te zijn en de afwerking is niet echt mooi te noemen wat je niet kan verwachten van een insider model.

- Het model zou 2 C-sinusmotoren bevatten

- het zou aangedreven zijn op de assen van de loc en de 5 assen van de tender

- minimum boogstraal 420 mm: dit zou de eerste keer zijn, zelfs de reus van een big boy kon op 360 mm keren.

- enkele functies die niet mogelijk zijn in ho wel in spoor 1 ofzo maar zeker niet in HO (tot hier toe)

In elk geval als dit toch moest kloppen koop ik hem in geen geval en verklaar ik marklin gek.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG