Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

B-Models 2021

Gestart door oebr, 27 januari 2021, 08:51:57 AM

factageklerk

Inderdaad de brochure met het 2e deel van de nieuwigheden laat op zich wachten, ja de actie voor msm weten we ondertussen al
 

Jurgen

Ja, die brochure nieuwigheden, die zouden volgens mij toch al bekend moeten zijn bij Van Biervliet.

Ik zie niet meteen een reden waarom ze zo lang wachten om ze bekend te maken. 't Is alleen maar een bestandje uploaden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

Een bestandje dat gemaakt moet worden door....

Michael

Citaat van: Sicco op 28 augustus 2021, 13:06:48 PM
Een bestandje dat gemaakt moet worden door....

en voorzien voor het eind van de maand augustus. ( Maak ik er van). Staat niet op de site.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

svvander

Ik wil niet vervelend doen... maar ik had het toch ook gelezen op de site. Alleen vind ik het nu ook nergens meer terug.

Ah, jawel:



No stress he mannen! De maand augustus telt nog 3 dagen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

dat zei ik eerder ook al :)

Jurgen

Eerst stond er inderdaad overal te lezen "in de loop van", op de homepagina hebben ze dat nu gewijzigd.

Augustus telt inderdaad nog een paar dagen. Maar in theorie ging Nurnberg 2021 deze zomer door, ik veronderstel dat die brochure wel bedoeld was om tegen dan gepubliceerd te worden.

Let op, ik wil geen kritiek geven, ik ben gewoon enorm benieuwd naar de nieuwe modellen!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michael

#52
http://www.vanbiervliet.com/flipboek2021/mobile/index.html#p=1

Hij is er!!! helaas nog niet blijkt onder deel 2 nog deel 1 te zijn.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Sicco


Metpetergaathetbeter

#54
zal een goedkoop Modeljaar kopen geen 55,22,23,25,25.5 wegens de kans op .....

en nauwelijks wagons die me interesseren, trouwens mijn eerdere geplaatste foto Rail Force 62 lijkt opgepikt

E186 eigen ontwerp ? Als het zo is, de raad ga voor een betrouwbare, blijvend, werkende aandrijving liefst beter dan die eerdere elektr.B loc's

Jurgen

Tja, Peter, de kans dat je op een dag doodvalt is ook reëel, dus waarom zou je nog zoveel geld uitgeven aan modeltreinen?

Als je zo moet gaan denken, dan kan je beter stoppen met de hobby.

Ik zie een aantal leuke dingen staan, alleen het budget valt wat tegen. Aangezien ik begin deze maand te weten gekomen ben dat ik ook de gelukkige bezitter ben van een tumor, zal dat budget er de komende maanden niet op beteren.
Maar bon, betere tijden komen wel en misschien trakteer ik mezelf wel na een lastige chemobehandeling, gewoon om mezelf op te beuren.

De Traxxen zijn mooi, maar volledig buiten mijn tijdperk. Maar bijna alle fabrikanten hebben ze in hun gamma, ik ben dus wel benieuwd of de prijs gaat meevallen of dat er andere dingen zijn waarin B-Models zich zal onderscheiden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

Sterkte Jurgen, gezondheid is veel belangrijker dan modeltreinen!

ronny-vdv

Veel goede moed, Jurgen !
Mvg,

ronny-vdv

doomslu

Citaat van: Sicco op 29 augustus 2021, 17:05:07 PM
Sterkte Jurgen, gezondheid is veel belangrijker dan modeltreinen!
Dat is zeker! Sterkte, man.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

the_gold

Oef, niets echt iets wat mij kan bekoren of verleiden ;)

@erwin veel beterschap

Onlangs had ik ook de nodige onderzoeken nodig omdat ik symptomen had van lymefklierkanker/lukemie. Gelukkig loos alarm achteraf, maar je wereld staat stil tijdens die periode. Ik kan me niet inbeelden hoe lastig het moet zijn voor jou. Ik wens je het beste met je behandeling en genezing.