Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Piko brössel 553.01 nmbs mfc ac sound

Gestart door factageklerk, 03 januari 2021, 13:42:38 PM

factageklerk

Hallo, beste modelspoorvrienden, ik had een vraag is hier iemand in de buurt van Aarschot die me zou kunnen helpen met de decoder terug normaal te kunnen instellen? Door een onoplettendheid van mij is deze ontregeld en komen de functies niet meer overeen met de symbolen of meerdere functie's tegelijk op het mobile station.
 

Rangeerduivel

Citaat van: factageklerk op 03 januari 2021, 13:42:38 PM
Hallo, beste modelspoorvrienden, ik had een vraag is hier iemand in de buurt van Aarschot die me zou kunnen helpen met de decoder terug normaal te kunnen instellen? Door een onoplettendheid van mij is deze ontregeld en komen de functies niet meer overeen met de symbolen of meerdere functie's tegelijk op het mobile station.

Helpt recetten ook niet? CV 8 waarde 8... :-\

;)

factageklerk

Citaat van: Rangeerduivel op 03 januari 2021, 15:01:36 PM
Citaat van: factageklerk op 03 januari 2021, 13:42:38 PM
Hallo, beste modelspoorvrienden, ik had een vraag is hier iemand in de buurt van Aarschot die me zou kunnen helpen met de decoder terug normaal te kunnen instellen? Door een onoplettendheid van mij is deze ontregeld en komen de functies niet meer overeen met de symbolen of meerdere functie's tegelijk op het mobile station.

Helpt recetten ook niet? CV 8 waarde 8... :-\

;)

is mij tot nu toe niet gelukt
 

Alberke

Opnieuw inlezen van het juiste bestand is de enige oplossing (ondervonden)
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

factageklerk

Citaat van: Alberke op 03 januari 2021, 22:46:50 PM
Opnieuw inlezen van het juiste bestand is de enige oplossing (ondervonden)

dat kan je toch niet met dat eerste mobile station van Marklin?
 

Alberke

Ik zou het niet weten, maar een locprogrammer is geenszins een stomme aankoop, zoals ik hier al tot in den treure heb verkondigd
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D