Heljan Containerkraan

Gestart door ERVIN, 24 oktober 2006, 14:01:04 PM

ERVIN

Dit is kwijlen:p:p

www.heljan.dk/web565.asp

Ik moet er toch maar eens voor gaan sparen denk ik??

Alleen tussen de 5 en 600? is natuurlijk wel veel h?.:(

Anarchy

#1
Die stond bij Olaerts en hij demonstreerde die ook op de beurs. Stond bij hem 605? op de doos dacht ik. Hij had welk enkel 1 model van Heljan meegekregen.

Tom

#2
Dat is een ferm kraan h?. [:p]
Ik denk als je hem goed kan gebruikendat hij zijn prijs zeker waard is zeker als je vergelijkt met de locs.
Het geeft een extra demensie, en het zijn zeker niet alleen de treintjes die moeten bewegen.
Tom

Gerolf

#3
Ik heb die demonstratie ook gezien. Indrukwekkend. De prijs ook wel [V]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Anarchy

#4
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Ik heb die demonstratie ook gezien. Indrukwekkend. De prijs ook wel [V]



Inderdaad. Maar we hebben een reden om hem niet te kopen, te modern. Is het niet? [;)]

Frank_N

#5
Zou graag de 6 voudige N lokloods hebben van Heljan.
Maar dat ding is onder 10 graden (zegt men) ipv 7,5 graad (Fleischman)wat ik zoek he?
Frank
Groet van Frank

Gerolf

#6
citaat:
Geplaatst door ModelspoorfaN

Zou graag de 6 voudige N lokloods hebben van Heljan.
Maar dat ding is onder 10 graden (zegt men) ipv 7,5 graad (Fleischman)wat ik zoek he?
Dan kan je gaan kitbashen, h? Frank. Leuk, toch?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Frank_N

#7
citaat:
Dan kan je gaan kitbashen, h? Frank. Leuk, toch?

[^] Daar had ik nog niet aan gedacht [:p]
Nou nog uitvinden hoe ik aan dat item kan komen [}:)]
Frank
Groet van Frank

ERVIN

#8
Weeral een hele tijd geleden dat we hier nog eens geweest waren, heeft er ondertussen al iemand dit juweeltje gekocht en wat zijn de bevindingen hiervan.

Klopt het dat bij de uitbreidingssets er niet genoeg klemmetjes bij in de doos zitten, en zijn deze klemmetjes dan makkelijk te bestellen.

Hoe zit het met het opnemen van containers, blijkbaar zijn de draadjes die de containers moeten opnemen te zwak of begeven ze het na veelvuldig gebruik???

Ik roep hier dus een beetje "Help" want als dat allemaal waar is van die gebreken dan ga ik daar echt niet zoveel geld aan besteden.

Hopelijk kan iemand mij hier wat antwoorden op geven.[;)]

ERVIN

#9
Niemand die de Heljan containerkraan in zijn bezit heeft???[:(]

MARKLINRIJDER

#10
Erwin,

Hier staat er een maar nog in de doos.

Mijn kindjes hebben er al eens enkele keren mee gespeeld en het gaat lekker.  

Voor jou baan een must.  

Groetjes,

David

janjozef

#11
Wij hebbeb hem eens bekeken op de club, ziet er heel mooi uit, maar ik kan echt geen bevestiging of ontkenning geven van de problemen die je opnoemt,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem