Inderdaad, Sven. De link werkt nu perfect.
Wat ik graag van jou zou willen weten:
Wat verwacht jij van een lid? M.a.w. hoe hoop jij dat een lid positief kan bijdragen?
Hey Bart,
Een terechte vraag. Zoals al eerder aangegeven: niets moet, alles mag... zolang het maar met modelspoor te maken heeft... en dan nog grootbedrijf mag wat mij betreft ook, zolang het maar bruikbaar is om te gebruiken als voorbeeld voor model. Het leuke is dat we een blanco blad (of website) hebben die we kunnen invullen, naar de nood en de vraag van de leden. Maar opgelet: ook achterliggend zijn we bezig met de hobby.
Wat zien wij als een positieve bijdrage? Af en toe meewerken aan een "post" op de website. Dit kan gaan over een project waar je mee bezig bent, een beurs waar je naar toe bent geweest (nu ja, daar zullen we helaas nog even moeten op wachten), een leuk nieuwtje dat je ergens hebt opgevangen... er zijn tal van zaken waarmee je kan bijdragen (ook achter de schermen).
Waar we allemaal mee bezig zijn als club achter de schermen, kan ik helaas hier nog niet vertellen... maar er staan op korte tijd wel al enkele leuke zaken op de planning.
Moet je iedere week of iedere maand iets posten? Absoluut niet. Maar we verwachten wel dat je regelmatig deelneemt aan de virtuele (digitale) meetings. Momenteel staan deze nog niet op vaste data (omdat we dit nu ook voorlopig maar met 2 moeten doen en dan kunnen we het nog een beetje inplannen zoals het ons past).
Maar waar het ons vooral om draait: elkaar helpen met de hobby en proberen om onze hobby, voor zover het mogelijk is, nog verder uit te dragen naar mensen die de stap nog niet gezet hebben maar wel interesse hebben. En dit liefst op een laagdrempelig niveau. Ik kijk dan vooral naar jongeren. Dit blijkt een moeilijk bereikbaar publiek... maar zonder hen, komt er geen opvolging.
Stapje voor stapje is ons plan. Van zodra we een aantal leden hebben, zal het allemaal nog meer vorm krijgen (intern en extern). Nu is het nog aftasten van wat kan. En ik moet zeggen, de zaken die op stapel staan zijn zeker haalbare en leuke initiatieven. Het hoeft niet altijd groots te zijn.
Hopelijk heb ik hiermee aan je vraag voldaan. En indien niet, wees dan vrij om mij (of Tim) te contacteren.