Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

webshop Lippe?

Gestart door Havoc, 04 november 2020, 21:21:04 PM

Havoc

Ik probeer daar iets te bestellen en elke keer loopt de browser vast op de selectie van het land met een Javascript venster. Niet gewoon de browser, maar de hele pc hangt. Heb het opgegeven na 2 pogingen. Je zou denken dat na zoveel jaar zoiets evident als dat toch wel werkt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

hier met windows 10 en edge geen problemen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Je denkt toch niet dat ik windows ga binnenhalen om iets te bestellen? Dat ze g******mme eens iets deftig in elkaar steken en testen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

how how rustig adem halen denk om je bloed druk

zo te horen heb jij dus een kers met een stuk uit dus in mijn ogen dure rommel
die je nu ellende geeft omdat je niet kunt bestellen

pak een drankje en ga er eens rustig aan zitten

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: raf op 04 november 2020, 21:59:23 PMzo te horen heb jij dus een kers met een stuk uit dus in mijn ogen dure rommel

LOL. Dat stuk fruit aan statussymbool prijs komt hier niet binnen. Neen, ik bouw mijn pc zelf. Ik denk trouwens niet dat die mannen een AMD Epyc in het gamma hebben. Ik gebruik al ongeveer 15 jaar Linux. En de browser is een recente Chrome versie (nert zoals edge trouwens).

Ze testen waarschijnlijk op agentstring ipv capabilities. Ik bestel wel ergens anders.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

ha ok dus jij moet die zooi ook niet

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Martin Welberg

Werkt bij mij prima onder zowel Chrome als Safari op zowel beide voor jullie te dure stukken fruit als de windhoos..

bekie

Probeer eens Firefox, werkt goed op Linux, ook voor Lippe. Kan je altijd enkel voor Lippe gebruiken en anders Chrome 😊
 

Michiel

Ubuntu (Linux) met Firefox werken met de site van Lippe en de land-selectie.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

rgp

Havoc,

Juist een bedenking: je zegt dat je zelf al 15 jaar pc's bowut en dat anderen iets deftigs moeten bouwen en dat k...teding bij jouw niet binnenkomt.  Maar wie heeft er problemen ?

I rest my case

Roland

Alberke

Individualisme wordt in deze maatschappij niet geapprecieerd. Je moet mee met de kudde anders krijg je geen eten.
Mee doen met de hoop is de simpelste oplossing.
Volhouden om achter je eigen mening te blijven staan is een uitzondering tegenwoordig , en getuigt van intelligentie. maar kan je een hoop kopbrekens bezorgen. Vandaar de grote kudde.

PS: ik ben ook een schaap!
béééé
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Waterman

Ik heb een ander probleempje met Lippe: 2 weken geleden een bestelling geplaatst en betaald (ooknzichtbaar op het rekeninguittreksel van mijn creditcard) maar er wordt niets opgestuurd en de status blijft 'in bewerking'

Gisteren een mailtje gestuurd naar de klantendienst, via een mailadres dat ik op hun Facebook heb gevonden, want het contactformulier op hun website werkt niet. Tot nu toe geen antwoord ontvangen op de vraag waarom mijn bestelling niet verstuurd wordt  :(

Benieuwd of ik ooit iets ga krijgen voor mijn geld...  :(


Peter

Je moet momenteel wat geduld hebben want alles duurt momenteel veel langer.
Wil je absoluut zeker zijn even telefoneren en je hebt direkt antwoord
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Citaat van: Martin Welberg op 05 november 2020, 00:42:58 AM
Werkt bij mij prima onder zowel Chrome als Safari op zowel beide voor jullie te dure stukken fruit als de windhoos..

Heeft niets met prijs te maken kan ik je verzekeren.

Citaat van: rgp op 05 november 2020, 09:29:50 AM
Havoc,

Juist een bedenking: je zegt dat je zelf al 15 jaar pc's bowut en dat anderen iets deftigs moeten bouwen en dat k...teding bij jouw niet binnenkomt.  Maar wie heeft er problemen ?

I rest my case

Roland

Ik niet Roland, ik heb het bij een webshop besteld die wel goed ontworpen en getest is. Zo snel gaat dat.
Met vakantie voor onbepaalde duur.