ik zoek van die paneeltjes waar je een rocco muis kunt op aansluiten

Gestart door raf, 31 oktober 2020, 12:53:34 PM

raf

bedankt allemaal daar kan ik mee verder.
het gaat maar over 4 MSM bakken waar we met 2 man op rijden en omdat op de twee uiterste bakken rangeer mogelijkheden zijn is het gemakkelijker dat we elk een MM kunnen aansluiten zonder dat we met de kabels in de weg komen te zitten
de laatste kan zelfs voorzien worden van 2 aansluitingen door die splitter rond te draaien denk ik zo hebben we een extra aansluiting als we eens iemand willen laten rijden
een MM gaat als master dienen en de rest als slaven dus hopelijk werkt het gewoon
de verbinding tussen de bakken maken we door gewoon de stekker in te steken dat lijkt me de veiligste oplossing
voor de stekker die slecht te lijmen is dacht ik van een houder te printen die aan de achterkant kan vast geschroefd worden

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirkh

Die houder is niet nodig gewoon hotglue en passend gaatje en die komt niet meer los.
Bij de modules is 10mm multiplex gebruikt en dat komt net uit met de lengte van die splitter. Nog geen ene los gekomen.

Belangrijk is wel van de master niet te verlengen!
En de juiste kabel gebruiken, ook opletten dat je de juiste rj12 stekkers besteld er zijn er voor ronde en platte kabel.

raf

nee de master blijf de MM en die er bij komen zijn M2
om gewoon demo te rijden en voor de fun we hebben toch geen loks met sound
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirkh

Raf vraagje, M2 ken ik niet, speciale  versie van de multimaus?

raf

dat is die oude rode met die ledjes 7 segment display
dacht dat het de maus 2 was
het is wel degelijk maus 2 hoor

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirkh

Weeral wat bijgeleerd, iets van voor mijn digitale intrede dus.

raf

er was hier voor nog een met een gele knop en daar had je maar beperkt aantal loks die je er op kon programmeren
de maus 2 kan 99 loks dacht ik

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.