Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Profi Rails, einde productie

Gestart door janieburton, 26 augustus 2020, 22:09:24 PM

Floris

het probleem is meer dat de wissels niet aan nem-normen voldoen, waardoor heel oud fleischmann-spul er best overheen rijdt maar modernere modellen vaak problemen geven.

Klaas Zondervan

@Evan, Jou stoort het kennelijk niet. Maar ik vind het een imperfectie die ik niet acceptabel vind.

Koen

Citaat van: Klaas Zondervan op 28 augustus 2020, 17:13:17 PM
@Evan, Jou stoort het kennelijk niet. Maar ik vind het een imperfectie die ik niet acceptabel vind.
Amai Klaas, jij moet nogal een baan hebben. Als alles perfect nagebouwd is, geen compromissen ...  Die baan wil ik wel eens zien  ::) ;). Ik heb eerder de indruk dat je niet zo'n fan bent van het product  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Geen probleem hoor Klaas , ieder zijn mening , ieder zijn ding. Moest je gelijk hebben , mij stoort het alvast niet , en Floris je hebt ten dele gelijk , ze zijn redelijk scherp die wissels , maar dat  het moderne spul er problemen mee zou ondervinden dat moet ik dan , als tijdperk V - VI rijder , weer tegenspreken.  ;)

janieburton

#19
Citaat van: Peter op 28 augustus 2020, 11:03:05 AM

Dat de Fleischmann Profi koppeling verdwijnt is een ontgoocheling

Dit is volgens mij(mijn persoonlijke mening) de beste kortkoppeling die er bestaat; maar andere kortkoppelingen zijn ook goed, ieder zijn voorkeur.

Hoe Ervin die Profi rails heeft ingewerkt is subliem!