Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Type N NMBS, LS Models HO

Gestart door PeterVG, 17 april 2020, 13:04:10 PM

darick69

volgens mijne pa reed hier op lijn 34  Hasselt- Luik in de jaren 60 ook 1 trein per werkdag met deze rijtuigen getrokken door een diesel.  Het was een stam rijtuigen van uit de walen die 1 slag per dag reed ...  misschien heeft iemand meer info ...
 

SuSke

#31
Citaat van: Alberke op 02 november 2020, 23:06:43 PM
en hoeveel kost zoiets? :-\

Normaal zo'n €250,00 per set, Bij Lippe slechts €190,00
Voor 3 wagons per set toch een redelijke prijs.

(en 't zijn er zonder geïnstalleerd toilet  ;D ;D)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Ga je beginnen in schaal N (1/160) Hugo...? 8)

;)

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

guy holbrecht

Frans, hanteert Lippe dan twee verschillende prijzen? Als ik naar die website ga, zie ik momenteel een verkoopprijs van 223.11 euro, daarbovenop komt 3.90 euro als verzending naar België. Ik kocht mijn sets bij Het Spoor in Haasrode en betaalde 225 per set.

bollen neus

Het zal iets te maken hebben of je een account hebt bij hen en er al hebt gekocht, ge kunt korting krijgen via puntensysteem.
Den Eric.

Alberke

Citaat van: Alberke op 03 november 2020, 12:11:42 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 03 november 2020, 10:55:55 AM
Ga je beginnen in schaal N (1/160) Hugo...? 8)

;)
Beginnen!??? :D
En het is ook maar uit interesse; de doktoors en hospitalen geven geen Corona-korting zenne, ook niet voor vaste klanten  :(
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

raf

 :-\ :-\ :-\ :-\twee sets tijdperk III reeds uitverkocht

doeme toch
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Citaat van: guy holbrecht op 03 november 2020, 12:14:09 PM
Frans, hanteert Lippe dan twee verschillende prijzen? Als ik naar die website ga, zie ik momenteel een verkoopprijs van 223.11 euro, daarbovenop komt 3.90 euro als verzending naar België. Ik kocht mijn sets bij Het Spoor in Haasrode en betaalde 225 per set.

Dat is hetgeen ik van hen op mijn scherm getoverd krijg als ik zoek op de productnummer. Waarschijnlijk loop tde verkoop bij Lippe niet zoals verwacht, ofwel hebben ze daar een heel groot lot te pakken gekregen aan speciale condities van LSM, wie zal het zeggen.
Ik heb daar dan wel een account, maar geen spaarabonnement.

https://www.modellbahnshop-lippe.com/Reiswagon/Personenwagon/LS+Models-42176/nl/modell_186234.html
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ACFI

Ik krijg ook de hogere prijs.

Prijs met of zonder MwSt? TTz BTW?

Of ze doen aan flexible pricing, ttz product krijgt meer interesse dan stijgen de prijzen. Het bedrijf achter Lippe was/is ook een IT boite.

ACFI

Rangeerduivel

Nu kan ik toch echt niet goed meer volgen hoor... ???
Het gaat hier in dit draadje over N rijtuigen en de link van Suske verwijst naar HO
Of ligt het weer aan mij...? :-\

;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

#42
ja het type N wagon in HO en ik krijg ook 223 euro en ik hoef geen verzend kosten te betalen maar das een andere kwestie die niets ter zaken doet
sorry gelogen



gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 03 november 2020, 16:21:07 PM
Type N, in spoor H0 Rudy.  ;) :D

Ha, het wordt al iets duidelijker..men noemt ze N-rijtuigen zoals men andere L of K rijtuigen noemt!
Als ik de link aanklik zie ik;
LS Models 42176
B7 ex-A3B4 + B9 + B1
Aanbevolen verkoopprijs van fabrikant: 247,90 €

219,90 €
Online
uit voorraad leverbaar
   [uit voorraad leverbaar]
Store Detmold
   [uit voorraad leverbaar]
incl. BTW, exclusief verpakking en verzending


SuSke

Nu krijg ik ook die "hogere" prijs.

En het verschil is dus niet de BTW  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.