Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

HENCKENS NMBS seinen bestellen.

Gestart door hpmhenckens, 09 oktober 2006, 17:27:12 PM

hpmhenckens

Wij delen U mede dat IEDEREEN alvast NMBS seinen in H0 kan bestellen.
De prijzen die gaan gelden als onze website gereed is die gelde NU AL. Dus wat let U. Totdat onze website er is kunt U bestellen per
E-mail en wij nemen dan kontakt met U op over de verdere afhandeling.
Ons E-mail adres luidt: hpmhenckens@home.nl.

Wij horen graag van U. Vriendelijke groeten,

HENCKENS Modelbouw Overloon.

Jurgen

Is dit niet pure reclame?
Voor mij geen probleem hoor. Maar volgens de forum regeltjes mag dit niet, dacht ik. Toch maar opletten hiermee.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Ik zie het ook zo, Jurgen.
Alle sympathie voor mr Henckens, maareuh ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

Mischien kan zoiets beter bij het nieuws in MSM in komen denk ik.
Tom

Dieter

Reclame en geen reclame. Het is eigelijk iets waar we allemaal zelf achter hebben gevraagd in het draadje van Henckens seinen.
Maar het is inderdaad misschien geen slecht idee om het in MSM/TMM te zetten. Misschien er weer een goede sponsor bij [;)]

mvg Dieter.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

janjozef

Uiteindelijk is dit niet meer reclame dan de aankondigingen dat de nieuwe 13 of 51 er is, en dat de 18 van LS models zover staat en de ... zo kunnen we nog even doorgaan. Het is reclame maar met grote informatieve waarde voor de geintresseerden. Kan voor mij.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

mini-bs

tja, we moeten het op 1 of andere manier toch te weten kunnen komen. Van mij mag elke winkelier/fabrikant gerust een eigen draadje hebben, een soort myspace waarop ze de wereld melden dat er iets nieuws te melden is. toch handig; Via de recente onderwerpen toets weet je dan meteen dat er wat nieuws is. Een website kan dat immers niet melden tenzij je systematisch alle sites zou afschuimen, wat onbegonnen werk is.
Het zou m.i. sluikreclame zijn mocht het gaan over oude wijn.
 

loebaske

Ben er ook volledig met eens wat Jan schreef, alle nieuws over locs is dan ook reklame voor de invoerder zijne winkel, en ten slotte zijn wij het die het gevraagd hebben....[:)]

Kedeng Kedeng

Ik ben het ook eens met Jan,
Als we het nu te weten komen van de fabrikant of van ? wat maakt het uit?

Ik vind dat die mannen al voor hunnen reclame hebben betaald,
Iedereen gratis een catalogus opsturen met ne postzegel van 0,70 ?.

janjozef

Ik heb mijn kataloog netjes binnengekregen, Nu een studie van wat we nodig gaan hebben, zal een grote rekening kunnen worden voor onze clubbaan.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

hpmhenckens

Beste hobby-isten,
Het is zeker NIET de bedoeling van ons om reclame te maken in dit forum, maar omdat er bij ons vele vragen rezen van de hobby-isten
waar onze produkten te koop zouden blijven nu wij GEEN beursdeelnemer meer zijn in Houten. De beurs in Houten hebben wij moeten annuleren in verband met zeer ernstige familie-omstandigheden
waardoor wij absoluut geen deelnemer meer KONDEN zijn tot onze grote
spijt, dit is ook de reden waarom we een website aan het ontwerpen zijn zoals reeds gemeld in dit forum.
Wij hopen dat U begrip kunt hebben voor de voor ons zeer nare situatie.
Vriendelijke hobby-groeten
HENCKENS Modelbouw
te Overloon.