Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Eerste - en latere - ervaringen met weathering

Gestart door Powered By Diesel, 02 februari 2020, 11:55:17 AM

steamdriven

Ik vind het machtig gedaan en bewonder uw kunsten. Hoop dat ik ooit zelf deze standaard haal.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Powered By Diesel

Wat zitten prutsen met een tankaanhanger.

Origineel tweedehands aangekocht zag er zo uit



Intussen al wat aanpassingen gedaan. Momenteel staat de matte vernis te drogen.


Busch kar_na1 by W Daelmans, on Flickr


Busch kar_na2 by W Daelmans, on Flickr
running on heavy fuel

Cozzy

Die wielen zijn erg geslaagd!
Benieuwd naar de verdere stappen met de  citerne en chassis, doe vooral voort!
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Gerolf

Ferme kar  8)
Ik mis nog wel de sporen van gebruikte vloeistoffen - maar dat zit mogelijk nog bij je plannen
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Powered By Diesel

running on heavy fuel

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992