Nee Joh, en ik ben ook een Amateurke in vergelijking met sommige "masterbuilders", maar ik kan niet tegen de vergoeilijking van dit soort acties.
Het niet reageren op mails van klanten, al zijn dat er duizenden per dag, is niet goed te praten.
En LS doet dat al jaren.
Ik heb het hier al eerder geschreven, als die toch ooit een concurrent tegen krijgen die hetzelfde levert, maar klantvriendelijk is, is het over en uit.
De beste manier om u daartegen af te schermen, is de problemen oplossen die zicht stellen.
Zorg dat je wisselstukken hebt, en die snel kan leveren bijvoorbeeld...
Als een klant een vraag heeft, verwijs hem naar de dealer, en breng de dealer op de hoogte, en volg dat op.
Ik zeg zo maar wat.
En als je dat niet wilt doen, dan sluit je uw website af voor particuliere contacten, en geef je geen emailadressen uit.
Je verwijst ze naar de verdelers, en daarmee is de kous af. Dan schep je geen verwachting.
Liever dat nog dan: We bekijken het even, om dan 5 jaar en 10 rappels later nog geen antwoord te geven.
Soit, het is wat het is, ze zullen het niet veranderen, en ik heb het opgegeven, en blijf zoals elke andere verslaafde hun spullen kopen