Modelspoor, Algemeen en H0 > Testervaringen rollend materieel

Ervaring D&H decoder

(1/4) > >>

ERVIN:
De laatste tijd heb ik een paar ESU decoders opgeblazen , zomaar , spontaan , zonder dat ik er iets aan had gedaan , trein was aan het rijden en plots niets meer , oorzaak is nog steeds niet gevonden , maar omdat ik een beetje het vertrouwen in deze decoders ben verloren ( V4.0 DCC) ben ik eens vreemd gegaan.

Ik heb nu twee loks , beide van Piko , beide Traxxen , voorzien van een  Doehler & Haass decoder ( D&H) , programmeren is kinderspel , geen eindeloze CV's , geen uren dat je instellingen moet veranderen , na 10 minuten was de klus geklaard , mijn ervaring met deze decoder , die ondertussen al enkele maanden in één van de loks zit , is dat de loks nu veel soepeler en zachter rijden. Als er nu nog ESU decoders sneuvelen dan worden deze zeker vervangen door een D&H.

Zijn er hier nog collega's die deze decoders gebruiken en wat zijn jullie ervaringen?

Onderstaande lok heeft gisteren zijn D&H decoder gekregen.

Piko ECR Back in business by Erwin Janssens, on Flickr

Ronald:
Geen ervaring, maar met een Esu ben ik ook binnen 10 minuten klaar ;)

svvander:
Ik had er nog nooit van gehoord... maar los daarvan: ik ben stikjaloers ok de foto van je baan. Prachtig.

Geert:
Ja mooie baan, wel spijtig dat de zolojie, naast station, plaats heeft moeten maken voor industrie  ;)

Geert

59erke:
Ik heb hier enkele loks rijden met d&h decoders, en tot nu toe geen negatieve commentaar.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie