Wl je die in je tuin?

Gestart door Alberke, 26 augustus 2019, 17:36:51 PM

Alberke

Deze passeert ook bij de familie ... gelukkig maar een paar keer per week. ;D
Zie je dit hier al gebeuren?
https://www.youtube.com/watch?v=N8PUUkRvn8o
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

svvander

Ge kunt ermee lachen... maar toen wij 22 jaar geleden in San Diego waren, reed daar 's nachts ook zo een geval voorbij met een stuk of 40 (?) wagons achter. Kabaal dat da maakte. Het was een enkel spoor waar 2x per dag een knappe, met 2 grote GM's getrokken, goederentrein voorbij kwam.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

Zeer mooi om naar te kijken, maar dat eindeloos en overdreven getoeter werkt op de zenuwen... :o

;)

evan

#3
Citaat van: Rangeerduivel op 26 augustus 2019, 23:46:03 PM
Zeer mooi om naar te kijken, maar dat eindeloos en overdreven getoeter werkt op de zenuwen... :o

;)

Overdreven?  Dat is reglementair!  Lang - Lang - kort - Lang bij het naderen en oversteken van een overweg.  Rijdt deze over de straat moet dat bij elke zijstraat.

Ik vind het geweldig om aan te tonen aan de mansen dat ze maar niet moeten bouwen rond een spoorweg die er al langer ligt. ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Ronald

Getoeter? Welk getoeter?  ;D :D ;)

Ben 3x in de States geweest waarbij met een camper rondgereden en je wilt niet weten hoe vaak ik s'avonds en s'nachts dat getoeter hoorde :) Laat dat voor een treinfanaat zoals ikzelf nou net een prima slaapmiddel zijn ;)

Rangeerduivel

Citaat van: evan op 27 augustus 2019, 08:44:47 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 26 augustus 2019, 23:46:03 PM
Zeer mooi om naar te kijken, maar dat eindeloos en overdreven getoeter werkt op de zenuwen... :o

;)
Citaat van: Ronald op 27 augustus 2019, 09:25:31 AM
Getoeter? Welk getoeter?  ;D :D ;)
Overdreven?  Dat is reglementair!  Lang - Lang - kort - Lang bij het naderen en oversteken van een overweg.  Rijdt deze over de straat moet dat bij elke zijstraat.

Kan allemaal best zijn, maar ik bedoel maar dat het storend is voor diegenen die ook in de ruimte aanwezig zijn en niet naar dergelijke filmpjes zitten te kijken...
Het zijn niet allemaal treinfanaten hé! ::) ???

;)

PietB

Citaat van: Rangeerduivel op 27 augustus 2019, 09:34:55 AM
Kan allemaal best zijn, maar ik bedoel maar dat het storend is voor diegenen die ook in de ruimte aanwezig zijn en niet naar dergelijke filmpjes zitten te kijken...
Het zijn niet allemaal treinfanaten hé! ::) ???
Daar hebben ze hoofdtelefoons of volume regelaars voor bedacht.

Alberke

Citaat van: Rangeerduivel op 27 augustus 2019, 09:34:55 AM

Kan allemaal best zijn, maar ik bedoel maar dat het storend is voor diegenen die ook in de ruimte aanwezig zijn en niet naar dergelijke filmpjes zitten te kijken...
Het zijn niet allemaal treinfanaten hé! ::) ???

;)
Ah, je bedoelde bij het bekijken van het filmpje! Geluid afzetten hé Rudy!
Ge moest daar eens naast wonen!
Het is inderdaad vreemd in onze ogen dat er zo vlakbij een spoorweg gebouwd mag worden. Zal wel iets te maken hebben met de prijs van de bouwgrond zeker?
Voor modelbouwers een goed gegeven; je moet geen kaal stuk en afsluiting laten tussen je scenery en de spoorlijn ;)
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Rangeerduivel

Citaat van: PietB op 27 augustus 2019, 09:53:39 AM
Daar hebben ze hoofdtelefoons voor bedacht.

Dit krijg ik hier nooit verkocht hoor Piet,
het zal mij niet lukken om mijn vrouw en mijn hond een koptelefoon op te zetten gewoon omdat ik ongestoord naar die filmpjes zou kunnen kijken... :D :D :D :D :D

;)

Metpetergaathetbeter

#9
toch een leuke reactie van een man die in elke loc een geluiddecorder ingebouwd heeft en die er nu over valt dat dat lawaai maakt in het echt (en ja ook in miniatuur!) ;D ;)

Floris

Citaat van: PietB op 27 augustus 2019, 09:53:39 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 27 augustus 2019, 09:34:55 AM
Kan allemaal best zijn, maar ik bedoel maar dat het storend is voor diegenen die ook in de ruimte aanwezig zijn en niet naar dergelijke filmpjes zitten te kijken...
Het zijn niet allemaal treinfanaten hé! ::) ???
Daar hebben ze hoofdtelefoons of volume regelaars voor bedacht.
juist. als ze zaniken harder zetten, leren ze t wel af. 8)

Stieven76

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 augustus 2019, 10:29:25 AM
toch een leuke reactie van een man die in elke loc een geluiddecorder ingebouwd heeft en die er nu over valt dat dat lawaai maakt in het echt (en ja ook in miniatuur!) ;D ;)

;D ;D

PietB

Citaat van: Rangeerduivel op 27 augustus 2019, 10:25:56 AM
Dit krijg ik hier nooit verkocht hoor Piet,
het zal mij niet lukken om mijn vrouw en mijn hond een koptelefoon op te zetten gewoon omdat ik ongestoord naar die filmpjes zou kunnen kijken... :D :D :D :D :D
Jij wil toch kijken Rudy, zet jij dan ook of het volume lager of de koptelefoon op.
Sjonge jonge zo moeilijk is dat toch niet.
Je moet het probleem aanpakken bij de veroorzaker, niet bij de gene die er hinder van hebben.  :P

marctje

Je moet maar eens filmpjes bekijken van Jack Londen Square in Oakland California, daar rijden dag en nacht treinen over een streetrunning track
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub