Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Reeks 18 LS Models

Gestart door tufken, 20 september 2006, 11:03:26 AM

rgp

Dag,

Gerolf het is geen vergissing.  Ik heb foto's gezien afkomstig van die 18 en heb zelf de foto van die 18 van op de site vergroot en dan zie je dat er "gefoefeld"is.  Enigste probleem: ik heb lang staan "kl....ten" om die uitvergroting te krijgen en weet niet meer hoe ik dat juist gedaan heb.

Maar daarenboven hetvolgende:

M?rklin zat in slechte papierenen poogt uit het dal te klimmen.  Als je dan een prototype zou hebben van een lok die vooral in Belgi? en Frankrijk zijn afzetmarkt heeft, waarom toon je dan niet je prototype op het grooste evenement in Belgi? in 2006 ?  Wel de vraag stellen is het antworrd geven.

Roland

Gerolf

citaat:
Geplaatst door rgp
Gerolf het is geen vergissing.  Ik heb foto's gezien afkomstig van die 18 en heb zelf de foto van die 18 van op de site vergroot en dan zie je dat er "gefoefeld"is.
Jou kennende doe je goed huiswerk. Je zou best gelijk kunnen hebben.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Anarchy

Indien dit zo is mijn excuses.

rgp

Dag,

Gerolf, ik zal dat van dat huiswerk eens aan mijn vrouw vragen [;)]

Anarchy, excuses voor wat ?  Moest ik de fotos niet gezien hebben zou ik het ook niet geloven en beginnen zoeken zijn [:)]

Roland

the_gold


the_gold


tufken

Nog een klein beetje geduld
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Kedeng Kedeng

Op de site van LSM staat een foto van zijn Frans broertje.

Jurgen

Een klein beetje geduld? Hoe lang zijn we al aan't wachten? Van vorig jaar ergens, of zelfs al van het jaar ervoor.
Net hetzelfde met de reeks 15. In plaats van onder een ander zijn veren te schieten zou men beter wat sneller produceren of gewoon minder snel aankondigen. Dat scheelt ook weer heel veel geduld van de klanten, wij dus.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

Ik vind het niet erg, dan kan ik intussen wat sparen.
Maar het is zoals je zegt, hun proramma is veel te ambitieus, starks is de Belgische markt verzadigd.
De I2 rijtuigen staan in de catalogus voor het 1? trimester van 2007, ondertussen hebben we daar nog niets van gehoord.
Tom

Anarchy

Ik snap niet waarom sommigen zo weinig geduld hebben. Wat maakt het uit of je een model nu hebt of binnen een jaar. Hebben doe je het toch.

tufken

De 15 zal ten vroegste september zijn, maar de details zeggen genoeg, hetzelfde met de 18 (die is er vroeger)
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Ik snap niet waarom sommigen zo weinig geduld hebben. Wat maakt het uit of je een model nu hebt of binnen een jaar. Hebben doe je het toch.

Wel Jeroen daar heb je nu gelijk in & hoe langer je moet wacht hoe beter het model er uit ziet.